Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Professionalitzador |
|
AP1 |
A1.1 Formular les estratègies necessàries de recollida de dades per al disseny i l'aplicació de models conceptuals i de càlcul per a un millor enteniment de sistemes complexos de l'enginyeria i la gestió ambiental. |
|
AP2 |
A1.2. Analitzar les interaccions dinàmiques en els sistemes complexos de l'entorn i medi ambient. |
|
AP3 |
A1.3. Proporcionar assessorament científic per al desenvolupament de polítiques i presa de decisions sostenibles i respectuoses amb el medi ambient. |
|
AP4 |
A1.4. Aplicar les eines i estratègies de gestió i/o disseny de procés i producte apropiats des del punt de vista de la sostenibilitat. |
|
AP5 |
A2.1. Conèixer i aplicar les últimes i més innovadores tecnologies respectuoses amb el medi ambient per resoldre els problemes ambientals en diversos àmbits d'activitat, per exemple els de la indústria química i alimentària. |
|
AP6 |
A2.2. Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Professionalitzador |
|
BP1 |
B1.1. Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats. |
|
BP2 |
B1.2. Adaptar-se a un entorn canviant. |
|
BP3 |
B2.1. Influir i guiar als altres per millorar el rendiment |
|
BP4 |
B2.2. Proporcionar pautes per a la definició i consecució d'objectius |
|
BP5 |
B2.3. Motivar i transmetre entusiasme als altres |
|
BP6 |
B3.1. Treballar en equip de forma col·laborativa, amb responsabilitat compartida en equips multidisciplinaris, multilingües i multiculturals |
|
BP7 |
B4.1. Mostrar compromís amb una actitud d'aprenentatge continu. |
|
BP8 |
B4.2. Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa |
|
BP9 |
B5.1. Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa, en un context d'investigació i innovació. |
|
BP10 |
B5.2. Resoldre problemes complexos, en entorns nous i en contextos d'innovació i multidisciplinaris. |
|
BP11 |
B5.3. Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en un context d'investigació i innovació |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
CC5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
CC6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Objectius |
Competències |
Posa en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears. |
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10 BP11
|
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC6
|
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar.
|
AP1 AP2 AP3 AP4 AP5 AP6
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP6 BP7 BP8 BP9 BP10
|
CC1 CC2
|
Coneix institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat. |
AP1 AP2
|
BP1 BP2 BP3 BP4
|
CC1 CC2
|
És capaç d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets. |
AP1 AP2
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5
|
CC1 CC2
|
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional. |
AP1 AP2
|
BP1 BP2 BP4 BP5
|
CC1 CC2
|
Coneix i utilitza els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit. |
AP1 AP2
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5
|
CC1 CC2
|
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
El procediment per a l'assignació de pràctiques externes es detalla a la Guia de l'estudiant de PE que trobareu a la web de PE del Centre (http://matrix.etseq.urv.es/practiques/). |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
Descripció dels mecanismes de coordinació i seguiment de l'estudiant a través del tutor de pràctiques intern i del tutor de pràctiques extern, de l’empresa o institució, recollits al Projecte Formatiu aprovat pel tutor. |
Relació amb el tutor de pràctiques intern |
|
Relació amb el tutor de pràctiques extern |
|
Memòria |
Redacció d’una memoria (informe) sobre les tasques dutes a terme a l'empresa i una autoavaluació de les competències adquirides per part de l’estudiant. |
Estada de pràctiques |
Realització d’una estada de durada determinada en el lloc de pràctiques, realitzant les funcions assignades i previstes al Projecte Formatiu aprovat pel tutor. |