DATOS IDENTIFICATIVOS 2015_16
Asignatura (*) ANGLÈS II Código 12274003
Titulación
Grau d'Anglès (2009)
Ciclo 1r
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Formació bàsica Primer 2Q
Modalidad y lengua de impartición
Prerrequisitos 12274002 Anglès I
Departamento Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
KOBA ., RENATA ELZBIETA
SUTTON ., SARAH JANE
Correo-e renataelzbieta.koba@urv.cat
sarah.sutton@urv.cat
Profesores/as
KOBA ., RENATA ELZBIETA
SUTTON ., SARAH JANE
Web
Descripción general e información relevante El curs es proposa desenvolupar i assolir les capacitats i competències que corresponen a l'usuari independent (nivell B2) del MCER. Al final del curs l'alumne ha de ser capaç de fer front als problemes en situacions de la vida quotidiana, de manipulació vocabulari adequat i de la fluïdesa al nivell corresponent.

Competències
Tipo A Código Competencias Específicas
Tipo B Código Competencias Transversales
Tipo C Código Competencias Nucleares
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
Tipo C Código Resultados de aprendizaje
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts

Continguts
tema Subtema
Grammar 1:Reporting verbs Verb patterns
Grammar 2: Modals Past obligation
Grammar 3: Articles -
Grammar 4:Passive Have/get something done
Grammar 5: Modals Past deduction
Grammar 6: Relative clauses defining and non-defiining
Grammar 7: Emphasis cleft sentences
Grammar 8: Future forms review -
Grammar 9: Participle clauses -
Grammar 10: Nouns quantity expressions
Vocabulary 1: Holidays travel
Vocabulary 2: Word formation adjective suffixes -ful, -less, -ish
Vocabulary 3: Describing people character
Vocabulary 4: Compounds adjectives
Vocabulary 5: Places architecture
Vocabulary 6: Education -
Vocabulary 7: Colloquial expressions -
Vocabulary 8: Houses furnishings
Pronunciation Integrated into the areas covered
Skills 1: Speaking Integrated controlled, freer and free practice
Skills 2: Listening Variety of sources, CD, teacher, internet clips and film
Skills 3: Reading Course book texts
Skills 4: Writing Description

Planificació
Metodologías  ::  Pruebas
  Competencias (*) Horas en clase
Horas fuera de clase
(**) Horas totales
Activitats Introductòries
C1
1 0 1
Sessió Magistral
C1
15 20 35
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
C1
20 0 20
Presentacions / exposicions
C1
8 5 13
Resolució de problemes, exercicis
C1
1 35 36
Atenció personalitzada
C1
1 0 1
 
Proves mixtes
C1
1 10 11
Proves mixtes
C1
1 10 11
Proves orals
C1
5 5 10
Proves de desenvolupament
C1
7 5 12
 
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor.
(**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologies
Metodologías
  descripción
Activitats Introductòries Course presentation
Sessió Magistral Language input
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities.
Presentacions / exposicions Group presentation:
students prepare a chosen language area and present it in class using a variety of presentation and practice techniques
Resolució de problemes, exercicis Homework exercises
Atenció personalitzada Students can personally contact the teacher in the office or through Moodle

Atenció personalitzada
descripción
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle

Avaluació
Metodologías Competencias descripción Peso        
Presentacions / exposicions
C1
Group presentations of a language area. Assessed on oral skills, content and effectiveness. 15%
Proves orals
C1
Students speak in small groups and are assessed on their language, pronunciation, discourse and communicative skills 20%
Proves mixtes
C1
A variety of exercises testing language areas covered. To include gap-fill texts, transformations, descriptions of language, listening amongst others. 25%
Proves mixtes
C1
A variety of exercises testing language areas covered. To include gap-fill texts, transformations, descriptions of language, listening amongst others. 25%
Proves de desenvolupament
C1
Students produce a piece of writing based on practice in class. 15%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

The pass mark for the course is set at 60%

Final Exam: A series of tests based on the 2nd part of the course book

To involve any of the following: reading, listening, grammar, vocabulary, writing and speaking.


Fonts d'informació

Bàsica Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan

The above book is the same as for Anglès 1, we will use the second half of it for Anglès 2.

Complementària

Recomanacions


Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente
ANGLÈS I/12254002
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.