Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1 |
Dominar els corrents teòrics i enfocaments metodològics bàsics que caracteritzen els processos d'ensenyament i aprenentatge d'una llengua estrangera en general i de la llengua anglesa en particular |
| A2 |
Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada |
| A3 |
Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat |
| A4 |
Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats |
| A8 |
Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de manera efectiva en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp de l'ensenyament de la llengua anglesa |
| B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B6 |
Comunicar informació, idees, conclusions, problemes i solucions - i les raons que els sustenten - de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret |
| B7 |
Sensibilització en temes mediambientals |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C2 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C3 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C4 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar
| | A2 |
Domina els coneixements, aptituds i habilitats necessàries per a redactar i defensar treballs de recerca a nivell internacional
| | A3 |
Desenvolupa el sentit de l'escriptura científica sobre temes relacionats amb l'àmbit de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa
| | A4 |
Formula hipòtesis de partida i utilitza una metodologia que permeti extreure conclusions vàlides i argumentar de manera adequada i raonada
| | A8 |
Desenvolupa adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte
Busca, obté, processa, analitza, sintetitza i comunica informació críticament (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), la transforma en coneixement per elaborar i redactar un treball acadèmic rigorós tant de caràcter docent com a investigador, considerant les fonts bibliogràfiques adequades en el camp de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa
Gestiona i utilitza de manera competent bases de dades electròniques i d'altres fonts
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B1 |
Fa aportacions significatives o certes innovacions
| | B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables
Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
Troba la solució adequada
Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema
Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident
Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini
| | B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Té en compte a qui i com afecta la innovació
Troba nous mètodes per fer les coses
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball
Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d’ acord amb la seva planificació, en el termini previst
| | B6 |
En les seves presentacions utilitza medis de suport
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
| | B7 |
Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C2 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
| | C3 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
| | C4 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Procediments de selecció i assignació |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau / màster |
|
0 |
0 |
0 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau / màster |
|
0 |
0 |
0 |
Elaboració del treball de fi de grau / màster |
|
0 |
0 |
0 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau / màster |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
|
Description |
Activitats Introductòries |
|
Selecció/assignació del treball de fi de grau / màster |
|
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau / màster |
|
Elaboració del treball de fi de grau / màster |
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau / màster |
|
Mecanismes coordinació/seguiment |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Methodologies |
Competences |
Description |
Weight |
|
|
|
|
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
|
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|