Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A2.1 |
Presentar els resultats seguint el format de la bibliografia científica experimental, d'acord amb els estàndards comunament acceptats. |
| A2.2 |
Avaluar críticament els resultats de recerca, pròpia o aliena, en el camp de la nanotecnologia, els materials i el disseny de producte i procés. |
| A2.4 |
Sensibilitzar-se en temes mediambientals i socials relacionats amb la nanociència, els materials i el camp general de la tecnologia química. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B1.1 |
Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats. |
| B4.1 |
Aprendre de forma contínua. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares | | C1.1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
| C2.2 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A2.1 |
Adquireix un llenguatge comú especialitzat en nanoquímica i nanoenginyeria química i bioquímica.
Aprèn tècniques de comunicació i presentació eficaços en la base de la crítica constructiva de les presentacions a les quals assisteixen.
Practica la comunicació escrita mitjançant la redacció dels informes corresponents a cada seminari.
| | A2.2 |
Adquireix una àmplia comprensió dels temes de recerca d'interès actual en nanoquímica i nanoenginyeria
Aconsegueix una visió àmplia de la nanociència i tecnologia química a través de la multidisciplinarietat dels seminaris.
| | A2.4 |
Són capaços d'avaluar els factors mediambientals rellevants per a un projecte d'investigació.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
| | B4.1 |
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació.
Estableix els seus propis objectius d'aprenentatge.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
| | C2.2 |
Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
tema |
Subtema |
Conèixer l'estat actual de la recerca en les àreas realcionades amb la tecnologia química de frontera, especialment la nanociència, la ciència de materials i l'enginyeria de processos. |
|
Entendre la importància de la multidisciplinaritat en les tasques de recerca. |
|
Aprendre tècniques de comunicació i presentació efectives. |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Seminaris |
|
30 |
30 |
60 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0.5 |
1 |
|
Proves orals |
|
4.5 |
9 |
13.5 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Sessió en què es descriuran l'estructura, objectius i avaluació de l'assignatura. |
Seminaris |
Presentacions d'una hora en què experts d'alt nivell presentaran la seva recerca actual en temes relacionats amb el tema del màster. |
Atenció personalitzada |
El coordinador es reunirà amb cadascun dels estudiants per tractar qualsevol circumstància especial que es pugui donar durant el curs. |
descripción |
Els estudiants es podran trobar amb el coordinador de l'assignatura en els hroaris indicats al moodle. Cal que els estudiants demanin cita prèvia utilitzant l'espai moodle. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Seminaris |
|
L'assistència als seminaris és obligatòria. Després de cada semninari caldrà omplir i enviar un formulari en anglès sobre el seminari utilitzant la plantilla disponible a l'espai moodle. |
75% |
Proves orals |
|
Al final del curs, cada estudiant farà una presentació curta en anglès (<5 min) introduïnt i motivant el tema del seu projecte de màster. |
25% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
No hi haurà segona convocatòria per la part de treball corresponent als seminaris. Els estudiants tindran la oportunitat de fer una altra presentació oral curta en anglès sobre el seu projecte de màster per tal de millorar la seva nota en aquest part de l'assignatura (25%). |
Bàsica |
|
Articles/llibres recomanats en cadascun dels seminaris o en la pàgina web dels presentadors. |
Complementària |
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|