CAMPS, Anna i Isabel SOLÉ (2007): “Llegir i aprendre a llegir” a Articles de didàctica de la llengua i la literatura
núm. 41 Barcelona: Graó COLOMER, Teresa (dir.)(2002): Siete
llaves para valorar las historias infantiles Madrid: Fundación Germán
Sánchez Ruipérez DÍEZ DE ULZURRUN, Ascen (coord.) (1998): L’aprenentatge de la lectoescriptura des
d’una perspectiva constructivista. Vol I i II Barcelona: Graó FONS, Montserrat i Montserrat CORREIG (2011): “Desfem tòpics per millorar
l’ensenyament de la lectura I l’escriptura” a Articles de didàctica de la llengua i la literatura núm. 55 p.
16-24Barcelona: Graó GIL, Maria Rosa (2011): “L’àlbum il·lustrat: gaudi literari o recurs
imprescindible per a l’aprenentatge lector?” a Articles de didàctica de la llengua i la literatura núm. 55 p.
16-24Barcelona: Graó JANER MANILA, Gabriel (1990): ”La función educativa de los cuentos
populares” a Fuentes orales y educación Barcelona:
Pirene MAÑÁ TERRÉ, Teresa
i Montserrat FONS (2008): “Les biblioteques escolars” a Articles de didàctica de la llengua i la
literatura núm. 46 Barcelona:
Graó ORIOL, Carme (2002): Introducció a
l’etnopoètica. Teoria i formes del folklore en la cultura catalana Valls:
Cossetània, col·l. Antines núm. 3 PUJOL, Josep Maria (1991): “Folklore narratiu: la rondalla i la llegenda”dins de De la literatura popular a la
literatura culta. Seminari el gust per la lectura. Generalitat de Catalunya,
SEDEC SOLÉ, Isabel i Mar MATEOS (2007): “Llegir, pensar i aprendre” a Articles de didàctica de la llengua i la
literatura núm. 41 Barcelona: Graó TEBEROSKY, Ana (2001): Proposta constructivista per aprendre a llegir i escriure
Barcelona: Vicens Vives |