Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares | | C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A5 |
Mostra un maneig de la llengua anglesa (de forma oral i/o escrita) en contextos diversos a un nivell superior.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Troba la solució adequada
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
| | C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
|
tema |
Subtema |
1. Trobar llibres i articles acadèmics
2. Llei de la Propietat Intelectual
3. Plagi
4. Com citar i posar referències.
5. Com escriure un treball acadèmic.
|
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
6 |
0 |
6 |
Pràctiques de camp/sortides |
|
2 |
4 |
6 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
5 |
15 |
20 |
Pràctiques a través de TIC |
|
5 |
15 |
20 |
Fòrums de discussió |
|
10 |
10 |
20 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
¿Què vol dir gestiò de la informació?
Introducció a l'assignatura, metodologia i avaluació. |
Sessió Magistral |
Abans de cada tema farem una sessió presencial per enmarcar-ho i aclarir futurs dubtes. |
Pràctiques de camp/sortides |
Visita al CRAI per aprendre a fer-ne us avançat. |
Resolució de problemes, exercicis |
Posada en pràctica del temes introduits magistralment. |
Pràctiques a través de TIC |
Els temes van acompanyats d'exercicis online que s'han d'entregar puntualment. |
Fòrums de discussió |
El fòrum serveix per a dirigir-hi consultes i que tothom es pugui beneficiar de les respostes. |
Atenció personalitzada |
Per a casos particulars, adreceu-me un correu electrònic. |
descripción |
Horaris d'oficina del primer semestre: Dijous de 11h a 13h.
Altres horaris possibles mitjançant contacte per correu electrònic. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Exercicis sobre:
1) Búsqueda d'informació i bibliografia. (20%)
2) Cites i referències. (20%)
|
40% |
Pràctiques a través de TIC |
|
Discussion online i exercicis dins el dossier sobre:
1) Llei de Propietat Intelectual (10%)
2) Plagi (20%)
3) Escriptura acadèmica (30%) |
60% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
En segona convocatòria l'assignatura s'avaluarà mitjançant examen, on l'alumne haurà de demostrar que ha asolit les competències requerides en aquesta assignatura. |
Bàsica |
IParadigms, White Paper: The Plagiarism Spectrum, 2012, https://www2.nau.edu/d-elearn/support/tutorials/ac
Purdue University, Online Writing Lab, 2014, https://owl.english.purdue.edu/
CRAI URV, Carta de Serveis per l'Aprenentatge i la investigació, 2012, http://www.urv.cat/media/upload/arxius/crai/carta_
|
A l'aula es proveirà els alumnes amb informació extreta d'aquestes i altres fonts similars. |
Complementària |
Andy Gillet, UEFAP: Using English for Academic Purposes , 2009, http://www.uefap.com/writing/writfram.htm
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|