DATOS IDENTIFICATIVOS 2016_17
Asignatura (*) METODOLOGIA DE L'ENSENYAMENT DE SEGONES LLENGÜES Código 12865102
Titulación
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015)
Ciclo 2n
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Obligatòria Primer 1Q
Modalidad y lengua de impartición
Departamento Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
HRYCKIEWICZ ., OLGA
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
Correo-e olga.hryckiewicz@urv.cat
Profesores/as
HRYCKIEWICZ ., OLGA
Web
Descripción general e información relevante Exact details and requirements for this subject will be provided on the first day of classes.

Competències
Tipo A Código Competencias Específicas
 A4 Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats
 A5 Identificar, descriure, analitzar i avaluar recursos, estratègies, mètodes i procediments didàctics emprats en l'ensenyament de la llengua anglesa i aplicar-los adequadament en qualsevol entorns ILE / ISL i en funció de les necessitats de l'alumnat.
 A7 Analitzar, comparar, gestionar i avaluar la pràctica docent d'acord amb les necessitats de l'alumnat
 A8 Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès
Tipo B Código Competencias Transversales
 B1 Aprendre a aprendre.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
Tipo C Código Competencias Nucleares
 C1 Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació.

Resultats d'aprenentage
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A4 Planifica, analitza, compara i avalua el currículum docent de llengua anglesa en diferents nivells; desenvolupa i aplica metodologies didàctiques, grupals o individuals i personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants
 A5 Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar les destreses comunicatives en la classe de llengua anglesa
 A7 Desenvolupa l'habilitat de detectar dificultats d'aprenentatge, i aplica la metodologia adequada per a superar-les
 A8 Identifica, descriu i analitza els principals enfocaments metodològics utilitzats en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B1 Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
 B4 Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat
Tipo C Código Resultados de aprendizaje
 C1 Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...

Continguts
tema Subtema

Planificació
Metodologías  ::  Pruebas
  Competencias (*) Horas en clase
Horas fuera de clase
(**) Horas totales
Activitats Introductòries
1 2 3
Sessió Magistral
A4
A5
4 28 32
Simulació
A8
1 6 7
Treballs
A8
B1
B4
4 40 44
Fòrums de discussió
A8
B1
B4
1 5 6
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge
A8
B1
B4
C1
5 50 55
Atenció personalitzada
1 2 3
 
 
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor.
(**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologies
Metodologías
  descripción
Activitats Introductòries
Sessió Magistral
Simulació
Treballs
Fòrums de discussió
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
descripción

Avaluació
Metodologías Competencias descripción Peso        
Simulació
A8
Treballs
A8
B1
B4
Fòrums de discussió
A8
B1
B4
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.