Type A
|
Code |
Competences Specific | | A3 |
Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat |
| A5 |
Identificar, descriure, analitzar i avaluar recursos, estratègies, mètodes i procediments didàctics emprats en l'ensenyament de la llengua anglesa i aplicar-los adequadament en qualsevol entorns ILE / ISL i en funció de les necessitats de l'alumnat. |
| A6 |
Planificar, estructurar i dissenyar unitats didàctiques, programar i pautar els continguts de la disciplina en entorns diversos amb sensibilitat als diferents ritmes d'aprenentatge de la llengua anglesa |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B1 |
Learning to learn |
| B6 |
Comunicar informació, idees, conclusions, problemes i solucions - i les raons que els sustenten - de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A3 |
Reflexiona críticament sobre l'ensenyament-aprenentatge dels diferents nivells lingüístics (gramàtica, lèxic, fonètica, pragmàtica) i analitza, elabora, compara i avalua propostes didàctiques al respecte
| | A5 |
Analitza, compara, avalua i selecciona material adequat per presentar, practicar i corregir elements de la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica de la llengua anglesa
Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar la pronunciació, la gramàtica, el lèxic i la pragmàtica en la classe de llengua anglesa
| | A6 |
Elabora propostes i activitats pràctiques per incorporar les diferents competències lingüístiques (pragmàtica, gramatical, lèxica, fonètica) en els programes docents
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B1 |
Ask intelligent questions that challenge what they have learned and show initiative in their search for information.
| | B6 |
Make interesting and persuasive presentations.
Analyze, appraise and respond to the questions they are asked during an oral presentation.
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
Lecture |
|
8 |
8 |
16 |
Seminars |
|
8 |
8 |
16 |
Presentations / expositions |
|
4 |
10 |
14 |
Assignments |
|
1 |
15 |
16 |
Problem solving, exercises |
|
6 |
5 |
11 |
Personal tuition |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Course presentation |
Lecture |
Theory, methodologies and approaches |
Seminars |
Hands-on work on theory, methodologies and approaches to grammar and vocabulary teaching |
Presentations / expositions |
Oral presentations |
Assignments |
Critical reading and review of assigned material |
Problem solving, exercises |
Solving problems, exercises, questions on course contents |
Personal tuition |
Face-to-face or online tutorial to solve doubts |
Description |
Students will be in touch with the instructor (individual appointments, email or Moodle). |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Presentations / expositions |
|
1. Presentation on teaching grammar
2. Presentation on teaching vocabulary. |
|
Assignments |
|
1. Final project on teaching grammar and vocabulary |
|
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Exact details on assessment and requirements will be provided on the first day of classes. |
Basic |
|
|
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|