Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Utilitzar correctament les fonts del dret ambiental per a obtenir informació jurídicament rellevant. |
| A3 |
Adquirir i aplicar el llenguatge especialitzat propi de l'àmbit del dret ambiental utilitzat en la redacció i la interpretació de textos jurídics. |
| A5 |
Argumentar jurídicament en l'àmbit del dret ambiental. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B2 |
Desenvolupar el pensament crític, lògic i creatiu, en especial, en un context d'investigació en dret ambiental. |
| B3 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B5 |
Comunicar conclusions i coneixements de forma adequada a públics especialitzats i no especialitzats. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Defineix l'objecte d'estudi en un àmbit específic del dret ambiental
Selecciona, interpreta i utilitza la informació jurídicament pertinent
Adquireix la metodologia d'anàlisi correcta per a desenvolupar la investigació o el treball de camp
| | A3 |
Defineix l'objecte d'estudi en un àmbit específic del dret ambiental
Adquireix la metodologia d'anàlisi correcta per a desenvolupar la investigació o el treball de camp
Exposa per escrit i oralment, de manera coherent i raonada, el resultat d'una investigació teòrica o d'un treball de camp
| | A5 |
Defineix l'objecte d'estudi en un àmbit específic del dret ambiental
Exposa per escrit i oralment, de manera coherent i raonada, el resultat d'una investigació teòrica o d'un treball de camp
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B2 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
| | B3 |
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible.
| | B5 |
En les seves presentacions utilitza medis de suport
Sap respondre a les preguntes que se li formulen
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
| | C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
| | C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
L’estudiant ha de proposar un tema objecte d’estudi en el marc dels continguts del Master.S’haurà de consultar ambel coordinador l’adequació del tema als contingutsformatius dels estudis.El coordinador és el Dr. Antoni Pigrau, e-mail: antoni.pigrau@urv.cat.En la mesura que sigui possible es procurarà acabar aquesta fase abans d’acabar el primer curs del màster. Un cop decidit el tema objecte del treball, el coordinador de la matèria designarà el director o directora del treball i ho comunicarà a l’estudiant per tal que es puguin posar en contacte.En la mesura que sigui possible es procurarà finalitzar aquesta fase abans d’acabar el primer curs del màster. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
1 |
9 |
10 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau |
|
12 |
24 |
36 |
Elaboració del treball de fi de grau |
|
0 |
242 |
242 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau |
|
1 |
10 |
11 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, mitjançant l'ús de fòrums de presentació, sessions presencials mitjançant webconferència (Adobe Connect), presentacions gravades en vídeo pel professor i / o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
Selecció i assignació de la temàtica del treball de fi de master a desenvolupar. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau |
Entrevistes que l’estudiant manté amb el seu tutor de treball de fi de grau / màster en diferents moments del desenvolupament del treball a través de webconferència (Adobe Connect) o altres eines de comunicació síncrones i asíncrones. |
Elaboració del treball de fi de grau |
Elaboració d'un treball per part de l'estudiant en el qual es plasmarà l'assoliment de les competències del master. |
Presentació i defensa del treball de fi de grau |
Defensa oral i pública per part dels estudiants del treball de fi de màster de manera presencuial o a través de webconferència (Adobe Connect) o altres eines TAC. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
|
Descripció
|
El seguiment del treball es basa en la relació entre l'estudiant i el supervisor del treball. Des de la coordinació de l'assignatura es garantirà una supervisió general del procés d'elaboració dels diferents treballs de fi de màster. |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Elaboració del treball de fi de grau |
|
Elaboració d'un treball per part de l'estudiant en el qual es plasmarà l'assoliment de les competències del master. |
90 |
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau |
|
Defensa oral i pública per part dels estudiants del treball de fi de màster de manera presencial o a través de webconferència (Adobe Connect) o altres eines TAC. |
10 |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Els treballs es presentaran, de manera presencial o per video-conferència, en acte públic davant d'una Comissió formada per tres professors universitaris o experts en la matèria i consistirà en una exposició durant un màxim de 20 minuts per part de l'alumne de les característiques bàsiques del treball (objecte d'estudi, metodologia d'anàlisi utilitzada, estructura del treball i principals conclusions). A continuació, els membres de la Comissió realitzaran les consideracions que considerin oportunes i es tornarà a donar la paraula a l'alumne per a que procedeixi a respondre. Per a l'exposició oral, l'alumne podrà utilitzar recursos de recolzament com presentacions amb power point. Si no hi ha autorització expressa del coordinador en un sentit diferent, el termini de presentació pública dels treballs es farà durant els mesos de juny o juliol. La qualificació, que serà numèrica, es farà sobre un màxim de 10 punts. La Comissió, prèvia deliberació a porta tancada, comunicarà la qualificació a l'autor o a l'autora del treball en el mateix acte. |
Bàsica |
|
Les fonts d'informacio hauran de ser cercades en el marc de l'elaboració del treball. |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|