IDENTIFYING DATA 2016_17
Subject (*) VALORACIÓ DE LA PRODUCCIÓ CIENTÍFICA Code 16625215
Study programme
Direcció d'Empreses (2012)
Cycle 1r i 2n
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
3 Optativa 2Q
Modality and teaching language
Department Gestió d'Empreses
Coordinator
SÁNCHEZ REBULL, MARÍA VICTORIA
E-mail mariavictoria.sanchez@urv.cat
gerard.ryan@urv.cat
Lecturers
SÁNCHEZ REBULL, MARÍA VICTORIA
RYAN ., GERARD ANTHONY
Web
General description and relevant information Examina el sistema actual que s'utilitza per valorar la productivitat científica i contempla les estratègies bàsiques per entrar en aquest sistema.

Competències
Type A Code Competences Specific
  Comú
  AC1 Adquirir coneixements avançats en la direcció d'empreses en general i de les seves àrees funcionals. (C)
  AC2 Aplicar mètodes d'anàlisi per a la presa de decisions empresarials. (C)
  Professionalitzador
  AP2 Innovar i / o crear nous projectes empresarials que responguin a les necessitats detectades a través d'una anàlisi rigorosa. (P)
  Recerca
  AR1 Conèixer el procés d'investigació científica. (I)
  AR2 Utilitzar les tècniques tant quantitatives com qualitatives per desenvolupar un projecte de recerca en l'àmbit de l'economia de l'empresa. (I)
Type B Code Competences Transversal
  Comú
Type C Code Competences Nuclear
  Comú

Objectius d'aprenentatge
Objectives Competences
'Publish or Perish' - Entendre el repte dels professors universitaris: Publicar o morir. AC1
AC2
Conèixer els sistemes de rankings de les publicacions acadèmiques i científiques. AR1
AR2
Identificar i avaluar les publicacions científiques, acadèmiques, professionals i de devulgació. AC1
AC2
Classificar les diferents tipus de publicacions (revistes, jornals, 'working papers', etc). AP2
AR1
Saber com preparar un article per ser publicat. AC1
AC2
AR1
AR2

Continguts
Topic Sub-topic
Introducció a l’assignatura i al programa
Identificant i desenvolupant el teu tema de recerca
Revistes, Rankings i index Com són les revistes científiques
Com identificar les principals revistes de la teva àrea
Com jutjar o avaluar la qualitat de les revistes.
Com llegir articles científics
Com dur a terme una revisió de literatura
Els continguts i l’estructura d’articles científics
Centrant el teu tema de recerca i identificant cossos de coneixement que han estudiat el teu tema.
Com escollir el teu tema de recerca
Plagi: Què és i com evitar-lo? Plagi
Com referenciar
Com revisar un article científic
Com respondre a una revisió de revisors
El sistema d’acreditació i la carrera professional de professors universitaris a Espanya i en un context internacional

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours Hours outside the classroom (**) Total hours
Activitats Introductòries
2 2 4
 
Sessió Magistral
9 13.5 22.5
Presentacions / exposicions
5 7.5 12.5
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
8 12 20
 
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves de desenvolupament
2 3 5
Proves pràctiques
4 6 10
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries Introducció i presentació de l'assignatura, el sistema l'avaluació, els continguts, etc.
Sessió Magistral Presentació i discussió dels conceptes de l'assignatura.
Presentacions / exposicions Treballs pràctiques, presentacions, etc.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Activitats a classe.
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Description
Tutoria sobre el progrés de l'estudiant a l'assignatura.

Avaluació
  Description Weight
Proves de desenvolupament Examen Final 10%
Proves pràctiques Avaluació continuada/ Treballs Pràctics 70%
Others

Participació activa a classe

20%
 
Other comments and second exam session

La segona convocatòria consistirà en un examen pel 100% de la nota.


Fonts d'informació

Bàsica Abby Day, How to get research published in journals, , Gower, Hampshire
Gordon B. Davis & Clyde A. Parker, writing the doctoral dissertation, Segona, Barron's educational Series, New York,

Complementària

Recomanacions


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.