Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A6 |
Capacitat per aplicar els principis de l'economia i de la gestió de recursos humans i projectes, així com la legislació, regulació i normalització de la informàtica. |
| D1 |
Capacitat per integrar tecnologies, aplicacions, serveis i sistemes propis de l'enginyeria informàtica, amb caràcter generalista, i en contextos més amplis i multidisciplinaris. |
| D3 |
Capacitat per dirigir projectes de recerca, desenvolupament i innovació en empreses i centres tecnològics, garantint la seguretat per a les persones i béns, la qualitat final dels productes i la seva homologació. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A6 |
Dissenya el pla de negoci d'una empresa de base tecnològica.
| | D1 |
Demostra la validesa d'una solució o millora plantejada.
Escriu en grup un article científic tipus survey.
Publicita la investigació en el camp de les tecnologies de la informació.
| | D3 |
Analitza els recursos econòmics, humans i materials necessaris per aconseguir un projecte d'investigació.
Aplica tècniques de direcció i control de projectes.
Distingeix els entorns en què es realitza la investigació.
Planifica les tasques en què es descompon un projecte d'investigació.
Vehicula la relació entre universitat, empresa i societat.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat
| | C6 |
Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
|
Tema |
Subtema |
Fent recerca |
|
Descrivint la recerca |
|
Publicació de la recerca |
|
Projectes de recerca |
|
Emprenedoria: de l'article a l'empresa |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
30 |
60 |
90 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
18 |
18 |
36 |
Presentacions / exposicions |
|
2 |
4 |
6 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
2 |
6 |
8 |
Proves de desenvolupament |
|
2 |
2 |
4 |
Proves pràctiques |
|
2 |
2 |
4 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Els professors introduiran l'assignatura, el seu contingut i el seu mètode d'avaluació. |
Sessió Magistral |
Els conceptes teòrics clau s'introduiran en les classes presencials. Els estudiants podran estudiar els conceptes teòrics del material i altres referències. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Bàsicament, als laboratoris s'hi farà un taller de LaTeX. A més, no es descarta que es facin servir els laboratoris per alguns altres conceptes. |
Presentacions / exposicions |
Els estudiants faran presentacions orals dels seus treballs més importants. |
Atenció personalitzada |
Els professors oferiran assistència personalitzada en l'horari establert. |
Descripció |
Els professors oferiran assistència personalitzada en l'horari establert. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
|
5% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
|
30% |
Proves de desenvolupament |
|
|
35% |
Proves pràctiques |
|
|
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Els estudiants que no superin l'avaluació contínua pactaran, amb el professor i de forma personalizada, quines són les activitats que ha de lliurar per tal d'aprovar en segona convocatòria. |
Bàsica |
M. Cargill, Writing scientific articles, Wiley, 2009
, The LaTeX wikibook, ,
C. Gattis, Business Plan Template: How to Write a Business Plan, Createspace, 2011
|
Cargill, M, Writing Scientific Research Articles: Strategy and Steps, 2009, Wiley The LaTeX wikibooketc. |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|