DADES IDENTIFICATIVES 2017_18
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA I Codi 12274105
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
BARAN AGNIESZKA, KATARZYNA
Adreça electrònica andrearoxana.bellot@urv.cat
katarzyna.baran@urv.cat
Professors/es
BELLOT ., ANDREA ROXANA
BARAN AGNIESZKA, KATARZYNA
Web
Descripció general i informació rellevant Adquisició de la competència gramatical i el coneixement lingüístic corresponent al nivell B2 (CERF), amb un èmfasi especial en l'estudi del sintagma verbal i temes relacionats.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A5 Domina la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Present and past.
Future time.
Modals.
Linking verbs.
Verbs and complementation.
Basic multiword verbs.
Passives.
Reporting.
Subjunctive.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A5
14 10 24
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A5
B4
40 0 40
Estudis previs
B4
1 30 31
Resolució de problemes, exercicis
A5
B4
1 20 21
Treballs
A5
B4
1 30 31
Atenció personalitzada
2 0 2
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation (aims, content, learning methods, assessment).
Sessió Magistral Presentation and explanation of course contents, to support and complement practice in the acquisition of the corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects.
Estudis previs Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures.
Resolució de problemes, exercicis Class exercises designed to check student's actual knowledge and command of each new topic, and to detect any areas which may require special attention.
Treballs Students will have to write a short paper on a specific grammatical point.
Atenció personalitzada Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours). Paper supervision. Exam reviews.

Atenció personalitzada
Descripció
Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours). Paper supervision. Exam reviews.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A5
B4
Final report
10%
Altres  

3 tests

90%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

No late assignments will be accepted.

No tests/exams will be taken outside scheduled dates and times, unless properly justified.

In cases where results are borderline, regular attendance (above 80%) and active participation in class discussions may be taken into consideration, at the tutor's discretion.

Segona Convocatòria will consist of a written exam worth 100% which will include questions and exercises on all the topics covered in the course. Students will not have to write the final report for segona convocatòria.


Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press

The above-mentioned item is indispensable course material for both English Language 1 and 2. Students should make sure that they acquire it with answers, and ideally, with CD-Rom (although the CD-Rom is not compulsory).

Other useful sources

  • Haynes, S. & Nettle, M. Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises): CUP.
  • Parrot, M. 2000. Grammar for English Language Teachers. Cambridge: CUP. 
  • Swan, M. Practical English Usage.Oxford: OUP.
Complementària

This material will be supplemented, during the course, with exercises, presentations and tests, as well as useful links to online materials.

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent