DADES IDENTIFICATIVES 2017_18
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA VI Codi 12274116
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Quart 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
RIERA TOLÓ, MARIA
Adreça electrònica maria.riera@urv.cat
Professors/es
RIERA TOLÓ, MARIA
Web
Descripció general i informació rellevant The main aim of the course is to discuss and analyze in depth the complexities of the English verb phrase from a theoretical and practical perspective. Students will become acquainted with the type of argumentation used in linguistic analysis.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A5 Domina la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell superior.
Mostra un maneig de la llengua anglesa (de forma oral i/o escrita) en contextos diversos a un nivell superior.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell superior.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell superior.
Obté consciència dels principals aspectes contrastius entre l’anglès i l’espanyol/català.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
1. Basic Concepts
2. The Verbal Group
3. Grammar and Usage
4. Analytic Tools
5. The English Verb Phrase: Main Patterns

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
A5
1 0 1
Sessió Magistral
A5
12 12 24
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A5
28 14 42
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A5
8 8 16
Resolució de problemes, exercicis
A5
0 36 36
Atenció personalitzada
A5
1 0 1
 
Proves mixtes
A5
6 12 18
Proves orals
A5
2 10 12
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries – Course presentation: objectives, contents, methodology, course planning, assessment, bibliographical references and relation to the rest of the degree program
– Instructions to carry out exercises, tasks and assignments
– Feedback to whole group on work done and tests taken
Sessió Magistral – Presentation of course contents by means of explanation, exemplification and visual aids
– Students' active participation: questions, contributions and discussion
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària – Practical exercises of a miscellaneous type directly connected with theoretical course contents, aimed at the understanding and assimilation of course contents, to be corrected and discussed in class
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària - Written tasks of a miscellaneous type directly connected with theoretical and practical course contents, aimed at the understanding and assimilation of course contents, to be done in class individually or in pairs/small groups, to be handed in at the end of the class session for grading
Resolució de problemes, exercicis – Exercises of a miscellaneous type directly connected with theoretical and practical course contents, designed to provide extra practice for students to understand and assimilate course contents
Atenció personalitzada – Individual or group
– Solve doubts concerning course contents, mechanics or evaluation
– Provide feedback
– Provide additional support
– Make suggestions for improvement
– Provide advice on remedial work
– Check on student progress

Atenció personalitzada
Descripció
To solve doubts concerning course contents, exercises, paper, or evaluation – Monitor student's paper – Check on general student progress.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A5
Task 1
Task 2
Task 3
Task 4
Task 5
Task 6
Task 7
Taks 8
2.5%
2.5%
2.5%
2.5%
2.5%
2.5%
2.5%
2.5%
Proves mixtes
A5
Written Test 1
Written Test 2
Written Test 3
15%
15%
20%
Proves orals
A5
Oral Test 1
Oral Test 2
Oral Test 3
Oral Test 4
7.5%
7.5%
7.5%
7.5%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Convocatòria 1: Continuous evaluation

Pass mark: 60%

Minimum of 50% in each of the 3 written tests to pass

Minimum of 50% in each of the 3 oral tests to pass

Minimum of 50% in the averaged grade of all the classroom tasks to pass

Convocatòria 2: Final exams

Written exam (60% to pass)

Oral exam (60% to pass)

Fonts d'informació

Bàsica

Aarts, B. (2001). English Syntax and Argumentation. New York: Palgrave. 

Algeo, J. (1974). Exercises in Contemporary English. San Diego, CA: Harcourt Brace Jovanovich.

Álvarez Benito, G. (1999). Linguistics Workbook. Sevilla, Spain: Mergablum.

Baker, C. (1995). English Syntax. Cambridge, MA: The MIT Press. 

Chalker, S. (1992). A Student’s English Grammar Workbook. Harlow, Essex, England: Longman. 

Close, R. (1974). A University Grammar of English Workbook. Harlow, Essex, England: Longman.

Greenbaum, S., & Quirk, R. (1990). A Student’s Grammar of the English Language. Harlow, Essex, England: Longman. 

Huddleston, R., & Pullum, G. 2002. The Cambridge Grammar of the English Language. London: Longman. 

Quirk, R., & Greenbaum, S. (1973). A Concise Grammar of Contemporary English. San Diego, CA: Harcourt Brace Jovanovich.

Quirk, R., & Greenbaum, S. (1973). A University Grammar of English. London: Longman.

van Gelderen, E. (2010). An Introduction to the Grammar of English. Amsterdam: John Benjamins.

Complementària

Recomanacions


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
LLENGUA ANGLESA III/12274111
LLENGUA ANGLESA IV/12274112
 
Altres comentaris
It is strongly advisable to have previously passed the following courses: English I - English II - English Language I - English Language II - English Language III - English Language IV - Communication Skills: Speaking and Listening I - Communication Skills: Speaking and Listening II - Communication Skills: Reading and Writing I - Communication Skills: Reading and Writing II - The Sound System of English I - The Sound System of English II - Advanced Speaking Workshop - Advanced Writing Workshop You may have serious problems to pass this course if you have not passed the following courses: English Language III - English Language IV - English Language V
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent