Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Identificar el paper social del traductor i integrar i aplicar a la pràctica de l'exercici professional les normes ètiques de la seva professió |
| A2 |
Negociar amb el client i gestionar els ritmes de treball, estrès, ingressos i costos així com la formació contínua |
| A7 |
Identificar les necessitats pròpies d'informació i documentació i desenvolupar estratègies per a la recerca documental i terminològica |
| A12 |
Crear i gestionar bases de dades i arxius per a la seva explotació en l'àmbit de la traducció i l'assessoria lingüística |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C5 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Respon adequadament als problemes ètics que pugui originar l'encàrrec de traducció
Actua amb responsabilitat i ètica professional davant un encàrrec de traducció
| | A2 |
Coneix els mecanismes d'alta / creació d'un negoci de traducció
Coneix les estratègies de gestió pròpies del traductor autònom
| | A7 |
Gestiona la informació recopilada i els coneixements adquirits mitjançant les TIC
| | A12 |
Gestiona arxius de forma eficient en funció de l'ús al que estiguin destinats
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
| | C5 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Tema |
Subtema |
Habilitats del traductor professional |
Programes, sistemes operatius, navegadors |
Software bàsic del traductor professional |
Espai de treball
Word avançat (dreceres, plantilles, macros, assignació de tecles)
Competències i habilitats per ser més productiu |
Recursos 2.0 per a traductors
|
De gestió
Navegación anònima i seguretat
Lingüístics |
Contextos professionals i la imatge del traductor professional |
El traductor autònom
L'agència de tradució i els serveis lingüístics
Imatge professional: elaboració d'un CV i d'un lloc web |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Simulació |
|
14 |
21 |
35 |
Simulació |
|
14 |
21 |
35 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
2 |
3 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Familiarització amb la plataforma virtual, repàs dels continguts de la guia docent i avaluació. |
Simulació |
Creació d'un centre de recursos per a traductors |
Simulació |
Elaboració de CV i de pàgina web |
Atenció personalitzada |
Resolució de dubtes per mitjà de fòrums i eines de comunicació síncrones i asíncrones. |
Descripció |
La finalidad de esta orientación es: planificar, guiar, dinamizar, seguir y evaluar el proceso de aprendizaje del estudiante teniendo en cuenta su perfil intereses, necesidades, conocimientos previos, etc.) y las características/exigencias del contexto (EEES, perfil académico/profesional, demanda socio-laboral, etc.).
A tal efecto se utilizará el espacio virtual en Moodle así como herramientas de comunicación síncronas y asíncronas (videoconferencia y correo electrónico). |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Simulació |
|
Participación razonada en los foros
Participación en el centro de recursos
Ejercicios Office |
10%
10% 10% |
Simulació |
|
Elaboración de un
CV
Elaboración página web |
30%
40% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
, , ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|