Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera |
| CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Gestionar i comunicar informació d'una manera clara i eficaç en llengua estrangera
| | CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i la orientació acadèmica i professional.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Tema I: Vocabulari sanitari en el procés infermer
|
Health related vocabulary |
Tema II: Sistemes i polítiques de salut internacional |
|
Tema III: Infermeria Transcultural |
The nursing profession
Communicatiom in nursing
Developing cultural competences |
Tema IV: Desenvolupament professional a nivell internacional |
|
Tema V: Introducció a la literatura científica infermera internacional |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
6 |
7 |
13 |
Seminaris |
|
25 |
35 |
60 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
|
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. Conceptes bàsics. Vocabulari d'infermeria i de ciències de la salut en anglès. |
Seminaris |
Treball en profunditat d'un tema. Ampliació i dels continguts donats a les sessions magistrals. Lectures en anglès. Exercicis de listening per a practicar els temes treballats
|
Atenció personalitzada |
Temps reservat per atendre i resoldre dubtes i qüestions dels estudiants.
|
Descripció |
Es podran fer consultes a la professora mitjançant correu electrònic o personalment demanant cita prèvia |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
Exercicis de comprensió lectora i oral i de coneixement de vocabulari. |
70% |
Seminaris |
|
Presentació oral de un treball relacionant els continguts treballats a l'aula.
Exercicis pràctics. |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
S'han d'aprovar totes les proves i exercicis així com la presentació oral per aprovar l'assignatura. En la segona convocatòria es farà una prova escrita i oral. |
Bàsica |
Ros Wright and Bethany Cagnol, English for Nursing 1, , Pearson
Maria Sprada Symonds and Ros Wright, English for Nursing 2, , Pearson
Ruth Citores, Marco Pellegrinelli, Healthy English , , Elsevier Masson
Tony Grice, Nursing 1, , Oxford University Press
Tony Grice, Janes Greenan, Nursing 2, , Oxford University Press
Tony Grice, Every day English for Nursing, , Elsevier
Eric Glendinning, English in Medicine, , Cambridge
Virginia Allum and Patricia McGarr, Cambridge Englisg for Nursing. Pre-intermediate, , Cambridge
|
|
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Basic knowledge of English to attend and participate in classes.
Attendance to the classes and participation is necessary to get a qualification.
Se requiere conocimiento de inglés.
La asistencia a las clases y participación es necesaria para obtenir la calificación. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|