Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A6 |
Adquirir els coneixements i destreses necessaris per diagnosticar i intervenir en els diferents contextos i camps d'aplicació de la Psicologia (educació, clínica i salut, treball i organitzacions i comunitari). |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A6 |
Diagnosticar i intervenir en el camp específic de la Psicologia Clínica.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
1. Patologia cerebral
|
|
2. Envelliment, demències i altres processos neurodegeneratius
|
|
3. Introducció a la neuropsicologia infantil |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
15 |
30 |
45 |
Pràctiques clíniques |
|
9 |
15 |
24 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
4 |
0 |
4 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura i explicació del planing i funcionament |
Sessió Magistral |
Exposició teòrica dels continguts |
Pràctiques clíniques |
A les pràctiques de l'assignatura s'explicarà com dur a terme una avaluació, que hauran de dur a terme i entregar un treball sobre l'aplicació i interpretació dels resultats |
Atenció personalitzada |
Els alumnes podran tenir una atenció personalitzada durant les pràctiques i a l'horari d'atenció del professor |
descripción |
Els alumnes podran tenir una atenció personalitzada durant les pràctiques i a l'horari d'atenció del professor:
margarita.torrente@urv.cat
|
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Pràctiques clíniques |
|
S'aplicarà una avaluació que s'haurà de recollir en un treball els resultats i la interpretació |
40 |
Proves mixtes |
|
Prova mixta on s'ha avaluaràn els continguts de l'assignatura |
60 |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Per les característiques de les pràctiques no hi haurà una segona convocatòria. S'haurà de treure un mínim de 4.5 de nota en cadascun dels apartats per a fer la mitjana de l'assignatura. Per sota de 4.5 en algun dels apartats no es farà la mitjana i es considerarà suspesa l'assignatura. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |
Bàsica |
Junqué i Barroso, Manual de Neuropsicologia, , 2009
J. Peña-Casanova, Normalidad, semiología y patología neuropsicológicas, , 2005
, , ,
|
|
Complementària |
Tirapu i cols, Neuropsicologia, , 2011
Alberca i López-Pousa, Enfermedad de Alzheimer y otras demencias, ,
Artigas-Pallarés i Narvona, Trastornos del neurodesarrollo, , 2011
Lerín MJ, Día a día con la Enfermedad de alzheimer, , 2013
|
|
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
NEUROPSICOLOGIA I/11204105 |
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|