Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | MI3 |
Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera a l'educació primària. |
| MI4 |
Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llegua estrangera en l'educació primària. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| MI3 |
Duu a terme activitats grupals/individuals, tenint en compte els continguts culturals apresos i aplicant principis d’innovació.
| | MI4 |
Inventa i crea activitats per tal de fomentar l’ús de la llengua estrangera i les posa en pràctica a l’aula d’educació primària.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
|
Tema |
Subtema |
Communicative usage of the English language. |
-Introduction to phonetics.
-Formal, standard, informal English & slang.
-Accents of the English language.
-British English versus American English. |
Activities to improve the oral competence. |
-Mock interviews, public speeches & discussion groups. |
Activities to promote oral skills at school. |
-Storytelling, jokes, tongue twisters, idioms & popular expressions. |
Cultural aspects of the English language. |
-Festivities of the English-speaking countries.
-Music & food.
-Cinema. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
28 |
1 |
29 |
Presentacions / exposicions |
|
8 |
16 |
24 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
48 |
0 |
48 |
Treballs |
|
7 |
30 |
37 |
Fòrums de debat |
|
1 |
2.5 |
3.5 |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
0.5 |
5.5 |
6 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Treballs |
Treballs que realitza l'estudiant. |
Fòrums de debat |
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
Tècnica de recopilació i organització d’evidències que promouen la reflexió de l'estudiant sobre la seva evolució i demostren el seu assoliment de competències professionals que el capaciten per a un desenvolupament professional satisfactori. |
Atenció personalitzada |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. |
Descripció |
For knowing the students even better and for having a better idea of their improvement of their communicative competence in English, we will ask the students to meet the teacher in a small group, at least, once during the year.
If the students need to talk to the teacher they will try to reach him/her through moodle and, if they need to, they will ask for an appointment for a personal meeting.
The teacher has also some attention to students hours in which he will be in the office in room 5 of the 1st floor of Ventura i Gasol building. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Sessió Magistral |
|
S'avaluarà l'assistència a totes les sessions i les absències injustificades seran penalitzades. |
|
Presentacions / exposicions |
|
Realització de tres tasques relacionades bé amb continguts ja treballats a l'aula o bé amb tòpics amb què l'alumnat haurà de fer recerca i treballar a casa. |
3.0 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Mitjançant l'observació, s'anirà registrant en un diari d'aula la participació activa de l'alumnat a totes les sessions, els fòrums virtuals setmanals i les entrevistes de tutorització. |
0.75 |
Treballs |
|
Realització de set petits treballs estretament relacionades amb continguts treballats a l'aula. |
4.0 |
Fòrums de debat |
|
S'avaluarà la participació activa als fòrums virtuals setmanals. |
0.75 |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge |
|
Elaboració d'un portafolis electrònic setmanal on l'alumne haurà d'anar reflectint les seves vivències i els seus pensaments, així com les seves habilitats i dificultats trobades durant les sessions per tal de reflexionar sobre la seva pròpia evolució. |
1.5 |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
This subject is practical subject and the students must prove their knowledge of it through their participation and the different tasksthey must submit. None of the tasks weights more than half of the final grade, so none of the tasks is essential to pass the subject. After each task, the students will receive the corresponding feedback that will enable them to improve but they will NOT be able to resubmit the task. The final grade will be calculated out of a formula. This consists on the addition of all the tasks and a daily task done regarding the things worked in class. We will then calculate this same value and multiply it for the % of attendance. We will add both results and divide them by two. This is: - If student A has a 10 as a result the different tasks but has attended to 75% of the lessons, this student will have a final grade of: 8,75 that comes from: ((10) + (10 75%)) / 2 = 8,75 - If student B has a 5 as a result of the different tasks but has attended a 100% of the lessons, this student will have a final grade of: 5 that comes from: ((5) + (5 100%)) / 2 = 5 - If student C has a 7 as a result of the different tasks but has attended a 10% of the lessons, this student will have a final grade of: 3,85 that comes from: ((7) + (7 10%)) / 2 = 3,85 Note that if we find plagiarism in any of the tasks the student will NOT be allowed to present any other task, and he or she will DIRECTLY FAIL the subject. Depending on the case we might even proceed to file a report of the conduct. All the works presented in this subject must be original and must be created with the students own command of English (the use of translation tools for translating paragraphs, sentences or expressions OR the correction of the tasks by anyone who is not the own student will also be considered plagiarism). D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |
Bàsica |
Power, Mark, Presenting in English: How to give successful presentations., , Andover, UK: Heinle Cengage Learning, cop. 2011
Hewings, Martin, English pronunciation in use: advanced: self-study and classroom use., , Cambridge: Cambridge University Press, 2007
Hewings, Martin & Goldstein, Sharon, Pronunciation plus: practice through interaction: North American English., , Cambridge, United Kingdom: Cambridge University Pr
Conan Doyle, Arthur, The Adventures of Sherlock Holmes., , England, 1892
, Why speaking proper English is important for your career? (article) , , Exforsys Inc., 6th Jun 2007
Batista, Tanja, Greetings & goodbyes in the English language. (article), , Suite101 web page, 12th Mar 2012
, What are some American tongue twisters? (article) , , Wisegeek web page
Finley, Dave, Public speaking: some does and don'ts. (article), ,
Engel, Matthew, Americanisms: 50 of your most noted examples. (article), , BBC UK web page, 20th Jul 2011
Oliver, Roser & Jené, Lluís, Do you speak English?, , 30 minuts (TV3), 23rd Dec 2012
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA I/11234207 | CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA II/11234216 |
|
|
Altres comentaris |
In this subject we will be targeting for a B-2 (according to the Common European Framework of Reference for Languages).
This course is not the right place to learn English at all; it is the place to develop, improve and strenghten oral skills and learn how to teach children English.
Attendance is not only compulsory, but a very important part of the subject, without which no student is going to be able to pass. That is why everyone, willing to take this subject, should come to all the sessions as much as possible.
Participation is essential as well; the more you get involved the more you will learn. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|