IDENTIFYING DATA 2018_19
Subject (*) MATERIALS I TÈCNIQUES PER A L'ENSENYAMENT DE LA LLENGUA ANGLESA Code 12865103
Study programme
Ensenyam. i Adquis. de l'Anglès com a Llengua estrang./segona Llengua(2015)
Cycle 2n
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
3 Obligatòria Primer 1Q
Modality and teaching language
Department Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinator
ROMEU ESQUERRE, FERNANDO
E-mail isabel.oltra@urv.cat
fernando.romeu@urv.cat
Lecturers
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
ROMEU ESQUERRE, FERNANDO
Web http://www.elteaching.com
General description and relevant information Assignatura sobre gestió de l'aula, anàlisi i creació de materials i avaluació a la classe d'anglès com a llengua estrangera.

Competències
Type A Code Competences Specific
 A2 Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada
 A3 Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat
 A4 Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats
 A7 Analitzar, comparar, gestionar i avaluar la pràctica docent d'acord amb les necessitats de l'alumnat
Type B Code Competences Transversal
 B1 Aprendre a aprendre.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
Type C Code Competences Nuclear
 C1 Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació.

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A2 Analitza els factors que intervenen en la producció / comprensió d'una llengua estrangera
 A3 Ordena i s'estructura el procés d'aprenentatge en base a un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació oral i escrita) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell de Europa
 A4 Analitza, compara, avalua, selecciona i adapta de forma reflexiva i crítica material adequat per presentar, practicar i corregir elements de comunicació oral i escrita en llengua anglesa d'acord amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell d'Europa
 A7 Identifica i aplica els processos d'interacció i comunicació a l'aula, domina i aplica les destreses i habilitats necessàries per fomentar l'aprenentatge a l'aula
Type B Code Learning outcomes
 B1 Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge
 B4 Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca
Type C Code Learning outcomes
 C1 Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals

Continguts
Topic Sub-topic
1. Classroom Management. 1.1. Definitions and variables.
1.2. Group size.
1.3. Seating arrangements.
1.4. Pair and group work.
1.5. Mixed ability.
1.6. Teacher and student roles.
2. Materials. 2.1. Coursebooks and supplementary material.
2.2. Analysis of coursebook activities.
2.3. Input and feedback.
2.4. Material development.
2.5. ICT for material development.
3. Language tests. 3.1. Assessment types.
3.2. Test specifications.
3.3. Test items.
3.4. Analysis of test results.

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
A3
B1
C1
2 1 3
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada
A2
A3
A4
C1
6 2 8
Pràctiques a través de TIC
A2
A3
A4
C1
2 10 12
Debats
A2
A3
A4
A7
C1
6 10 16
Treballs
A2
A3
A4
A7
C1
10 20 30
Atenció personalitzada
A3
A4
B1
C1
4 2 6
 
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries Face-to-face session to talk about the course programme, Moodle contents and work plan.
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada Class notes and video lectures.
Pràctiques a través de TIC Completion of Moodle quizzes.
Critical analysis of class material.
Use of ICT to create ELT material.
Debats Online forums to talk about course-related aspects.
Treballs Analysis of lessons in terms of classroom management, material adaptation and material creation.
Atenció personalitzada On-line tutorials via Skype or the tutorial forum on Moodle.

Atenció personalitzada
Description
Doubts can be solved via the tutorial forum on Moodle or via Skype.

Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada
A2
A3
A4
C1
Reading class notes and watching tutorials. 5 %
Pràctiques a través de TIC
A2
A3
A4
C1
Completing quizzes and developing material using ICT 25%
Debats
A2
A3
A4
A7
C1
Participating in forums 10%
Treballs
A2
A3
A4
A7
C1
Mid-course and final assignment. 60%
Others  
 
Other comments and second exam session

Fonts d'informació

Bàsica Harmer, Jeremy, How to Teach English, 1, 2007
Hugh, Arthur, Testing for Language Teachers, 2, 2003
Scrivener, Jim, Learning Teaching, 1, 2005
Scrivener, Jim, Classroom Management Techniques, 1, 2012
Mc Grath, Ian, Materials Evaluation and Design for Language Teaching, 1, 2002
Mc Grath, Ian, Teaching Materials and the Roles of EFL/ESL Teachers, 1, 2013
Alderson, Charles, Language Test Construction and Evaluation, 1, 1998
Woodward, Tessa, Planning Lessons and Courses, 1, 2001
Tomlinson, Brian, Materials Development in Language Teaching, 1, 1998

Complementària

Recomanacions


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.