Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A1 |
Entendre i aplicar els coneixements bàsics de física, matemàtiques i química a la Bioquímica i Biologia Molecular. |
| A8 |
Analitzar adequadament dades i resultats experimentals propis del camp científic i saber-los interpretar. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A1 |
Adquirir les tècniques necessàries per operar amb aplicacions lineals, matrius i vectors propis
Adquirir les tècniques necessàries per operar amb equacions diferencials
Adquirir les tècniques necessàries per operar amb vectors
Adquirir les tècniques relacionades amb el càlcul d'extrems
Aplicar el concepte i les tècniques de càlcul d'integrals a casos concrets
Aplicar les tècniques de càlcul amb matrius en problemes concrets
Comprendre el concepte d'equació diferencial
Conèixer el model teòric d'espai vectorial
Conèixer els conceptes teòrics d'aplicació lineal, matriu i espais propis
Conèixer les propietats bàsiques de les funcions d'una i diverses variables
| | A8 |
Comprendre el concepte d'equació diferencial
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Matrius i Funcions |
Càlcul matricial i sistemes d'equacions. Funcions de varies variables, exemples i representació gràfica. |
Funcions de diverses variables |
Continuïtat, derivades parcils, diferenciabilitat i càlcul d'extrems. Integració múltiple. Concepte, tècniques de càlcul i usos
|
Espais vectorials i aplicacions lineals |
Conceptes i propietats bàsiques dels espais vectorials i les aplicacions lineals. Diagonalització d'endomorfismes i producte escalar. |
Equacions diferencials |
Concepte, tècniques de resolució i aplicacions a problemes científics. |
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
5 |
5 |
10 |
Sessió Magistral |
|
60 |
50 |
110 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 |
52 |
82 |
Atenció personalitzada |
|
9 |
0 |
9 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
5 |
7 |
Proves de desenvolupament |
|
2 |
5 |
7 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als alumnes |
descripción |
Atenció als alumnes durant les hores de consulta al despatx del professor. Resposta de dubtes mitjançant el moddle. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
Primera prova. Resolució de problemes de forma individual. Avaluació de la primera part dels continguts del curs. |
50% |
Proves de desenvolupament |
|
Segona prova. Resolució de problemes de forma individual. Avaluació de tots els continguts del curs. |
50% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
La segona convocatòria consistirà en una prova única. Resolució de problemes de forma individual. Avaluació de tots les continguts del curs. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Bàsica |
S. Salas, G. Etgen, E. HIlle, Calculus: una y varias variables, Ed. Reverté, 2002
J. Rogawski, Cálculo, Ed. Reverté, 2012
|
|
Complementària |
H. Anton, Introducción al algebra Lineal, Limusa, 1983
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|