Type A
|
Code |
Competences Specific | | IS2 |
Capacitat per valorar les necessitats del client i especificar els requisits de programari per satisfer aquestes necessitats, reconciliant objectius en conflicte mitjançant la recerca de compromisos acceptables dins de les limitacions derivades del cost, del temps, de l'existència de sistemes ja desenvolupats i de les pròpies organitzacions.
|
| IS3 |
Capacitat de donar solució a problemes d'integració en funció de les estratègies, estàndards i tecnologies disponibles.
|
| IS6 |
Capacitat per dissenyar solucions apropiades en un o més dominis d'aplicació utilitzant mètodes de l'enginyeria de programari que integrin aspectes ètics, socials, legals i econòmics.
|
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| IS2 |
Dissenya i utilitza els serveis de directori.
Coneix les tecnologies que permeten el treball remot.
Comprèn i distingeix els elements dels diferents sistemes de gestió d’una organització.
Implementa tecnologies per a sistemes en entorns específics.
Dissenya una infraestructura de xarxa adient a les necessitats de gestió documental.
Dissenya un sistema de comunicacions intra i inter organització.
| | IS3 |
Coneix les tecnologies que permeten el treball remot.
Comprèn i distingeix els elements dels diferents sistemes de gestió d’una organització.
Implementa tecnologies per a sistemes en entorns específics.
Dissenya un sistema de comunicacions intra i inter organització.
| | IS6 |
Aplica la legislació vigent als sistemes de gestió.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
1. Sistemes de documentació, comunicació i emmagatzematge |
1.1 Elements i estructura de xarxa
1.2 Sistemes de comunicacions
1.3 Serveis de directori
1.4 Serveis de treball remot
|
2. Sistemes de gestió |
2.1 Legislació - Protecció de dades
2.2 Implantació del marc legal - El cas de la biometria per a control d'accés
2.3 Gestió de posicionament i màrqueting - El cas del Filtratge Col·laboratiu
2.4 Gestió d’estratègia - Alineament Estratègic
2.5 Gestió de recursos - Una aproximació al data warehouse
2.6 Gestió de comunitat - Una aproximació a la mineria de dades
2.7 Gestió financera - Detecció i optimització de processos
|
3. Sistemes en entorns específics |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
2 |
3 |
Sessió Magistral |
|
11 |
28 |
39 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
20 |
35 |
55 |
Presentacions / exposicions |
|
10 |
31 |
41 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 |
3 |
4 |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 |
3 |
4 |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
1 |
3 |
4 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Es presenta l'assignatura en el seu context. Es motiven els objectius bàsics de l'assignatura i se n'explica el funcionament |
Sessió Magistral |
Es descriuen els diversos continguts de l'assignatura, tot intentant promoure la interacció de l'alumnat. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
S'estudien des d'un punt de vista pràctic al laboratori els continguts presentats a les classe magistrals. |
Presentacions / exposicions |
Els alumnes exposen temes d'actualitat relacionats amb els continguts de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
|
Description |
Els alumnes podran ser atessos personalment en hores de consulta. Es recomana concertar cita prèvia per correu electrònic. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Els alumnes realitzaran un treball on apliquin els coneixements adquirits a l'assignatura de forma pràctica. |
30% |
Presentacions / exposicions |
|
Els alumnes presentaran individualment o en grups de 2 algun tema d'actualitat relacionat amb els continguts de l'assignatura |
10% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Prova d'avaluació continuada de la primera part del temari. |
15% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Prova d'avaluació continuada de la segona part del temari. |
30% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Prova d'avaluació continuada de la tercera part del temari. |
15% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
Per tal de fer mitjana en l'avaluació continua es demana una nota mínima de 4 en cadascuna de les parts (proves, pràctiques i presentacions). És a dir, cal treure com a mínim un 4 (de mitjana) en les 3 proves objectives, i com a mínim un 4 a la part pràctica, i com a mínim un 4 a la part de presentacions. Per aprovar caldrà un 5. L'avaluació de la segona convocatòria es farà mitjançant un únic examen que valdrà el 100% de la nota. Es contempla la possibilitat de que part de l'examen sigui oral. |
Bàsica |
, Materials del curs, ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|