DATOS IDENTIFICATIVOS 2018_19
Asignatura (*) PRÀCTIQUES EXTERNES Código 17695401
Titulación
Tecnologies del Vehicle Elèctric (2018)
Ciclo 2n
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
6 Pràctiques Externes obligatòria Primer 2Q
Modalidad y lengua de impartición
Departamento Eng. Electrònica, Elèctrica i Automàtica
Coordinador/a
BREZMES LLECHA, JESÚS JORGE
Correo-e jesus.brezmes@urv.cat
Profesores/as
BREZMES LLECHA, JESÚS JORGE
Web
Descripción general e información relevante

Competències
Tipo A Código Competencias Específicas
Tipo B Código Competencias Transversales
 CT1 Desenvolupar l’autonomia suficient per a treballar en projectes d’investigació i col·laboracions científiques o tecnològiques dins el seu àmbit temàtic
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació
 CT3 Resolver problemas complejos de forma crítica, creativa e innovadora en contextos multidisciplinares
 CT4 Treballar en equips multidisciplinars i en contextos
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional
Tipo C Código Competencias Nucleares

Resultats d'aprenentatge
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 CT1 Planifica i desenvolupa de forma autònoma, organitzada i científica el projecte
Genera un document científic en estructura i continguts
Presenta i defensa el treball
 CT2 Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital i un context científic i acadèmic
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de rellevància, fiabilitat i pertinença, que sigui útil per crear coneixement
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials), per garantir-ne l’actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes
Crea informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i fer-ho de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar resultats de projectes acadèmics i científics en contextos interdisciplinaris que permetin la transferència del coneixement
 CT3 Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema
Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores
 CT4 Coneix l’objectiu de l’equip i identifica el seu rol en contextos complexos
Comunica i actua amb altres equips per assolir conjuntament els objectius
Es compromet i afavoreix els canvis i millores necessàries per assolir els objectius de l’equip
Confia en les pròpies capacitats, respecta les diferències i les aprofita en benefici de l’equip
 CT5 Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes
Produeix un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, amb capacitat per transmetre idees complexes
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes
Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori
 CT6 Aprofundeix en l’autoconeixement professional
Desenvolupa l’actitud professional
Analitza l’entorn professional propi de l’especialitat
Dissenya itineraris professionals específics
 CT7 Incorpora la perspectiva de gènere i altres tipus de desigualtats en la seva activitat com a estudiant i/o professional
Analitza els principals problemes ambientals des de la perspectiva del seu àmbit de coneixement en la seva activitat com a estudiant o professional
Argumenta basant-se en valors socials i formula propostes compromeses en la millora de la comunitat
Aplica els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement des d’un compromís personal i professional
Tipo C Código Resultados de aprendizaje

Procediments de selecció i assignació
Procedimientos


Planificació
Metodologías  ::  Pruebas
  Competencias (*) Horas en clase
Horas fuera de clase
(**) Horas totales
Activitats Introductòries
1 1 2
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes
CT1
CT2
CT3
CT4
CT5
CT6
CT7
1 1 2
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes
CT1
CT2
CT3
CT4
CT5
CT6
CT7
4 4 8
Estada de pràctiques
CT1
CT2
CT3
CT4
CT5
CT6
CT7
0 130 130
Memòria
4 4 8
 
 
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor.
(**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Pla específic d'actuació
  descripción
Activitats Introductòries
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes
Estada de pràctiques
Memòria

Mecanismes coordinació/seguiment
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques).
descripción
Es preveuen 4 hores de tutories acadèmiques personalitzades entre cada alumne i el professor responsable de les pràctiques. No obstant això, aquest temps pot ser superior de ser necessari. D'altra banda, també es preveu que el tutor de l'empresa dediqui un mínim de 10 hores personalitzades a atendre els dubtes o necessitats de l'alumne en pràctiques.

A més, el primer dia de classe serà presencial, on s'assignaran les institucions externes de pràctiques als alumnes i explicarà tant la rúbrica d'avaluació, com les normes i formats de la memòria.

Criteris i procediments d'avaluació
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant).
Metodologías Competencias descripción Peso        
Estada de pràctiques
CT1
CT2
CT3
CT4
CT5
CT6
CT7
El tutor en la empresa elaborarà un breu informe puntuant la qualitat del traball entre 0 y 10. 35%
Memòria
La memoria explicarà amb detall i seguirà una estructura bàsica que se publicarà convenientement en el Moodle, las activitats realitzades durant les 130 horas de práctiques. 35%
Otros

Presentació oral de la memoria

20%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

El tutor de pràctiques a l'empresa realitzarà un petit informe amb una nota entre 0 i 10 sobre el treball realitzat, i constituirà el 35% de la nota. De la mateixa manera, el tutor acadèmic revisarà i avaluarà la memòria acadèmica d'aquestes pràctiques amb una ponderació del 35% i nota de zero a 10. L'alumne realitzarà una presentació oral de la memòria que valdrà un 20% de la nota final. El seu autoevaluació valdrà un 10% de la nota.


Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions

Asignaturas que continúan el temario
TREBALL DE FI DE MÀSTER/17695301

Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente
LABORATORI D'ELECTRÒNICA DE POTÈNCIA/17695111
LABORATORI DE SISTEMES ENCASTATS I COMUNICACIONS/17695112
TREBALL DE FI DE MÀSTER/17695301

Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente
ARQUITECTURA ELÈCTRICA DEL VEHICLE/17695101
DESENVOLUPAMENT DE SOFTWARE PER A L'AUTOMÒBIL/17695102
DISSENY DE SISTEMES DIGITALS AMB FPGA/17695103
EMMAGATZEMATGE I CONVERSIÓ D'ENERGIA/17695105
GENERACIÓ D'ENERGIA ELÈCTRICA/17695106
INNOVACIÓ EN TECNOLOGIES INDUSTRIALS/17695110
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.