DATOS IDENTIFICATIVOS 2018_19
Asignatura (*) PREPARACIÓ I PRESENTACIÓ DE PROJECTES Código 19625104
Titulación
Begudes Fermentades (2014)
Ciclo 2n
Descriptores Cr.totales Tipo Curso Periodo Horarios y datos del examen
3 Obligatòria Primer 1Q
Modalidad y lengua de impartición
Departamento Bioquímica i Biotecnologia
Coordinador/a
REGUANT MIRANDA, JORDI
Correo-e jordi.reguant@urv.cat
Profesores/as
REGUANT MIRANDA, JORDI
Web
Descripción general e información relevante

Competències
Tipo A Código Competencias Específicas
 A7 Planificar, dissenyar i elaborar un projecte relacionat amb l'elaboració de begudes fermentades, ja sigui en un àmbit científic / investigador, com tecnològic
 A9 Gestionar la informació i el coneixement utilitzant bibliografia cientificotècnica en el camp de la ciència i la tecnologia d'aliments
Tipo B Código Competencias Transversales
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
Tipo C Código Competencias Nucleares

Resultats d'aprenentage
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A7 Establir una hipòtesis i objectius de treball per el disseny de projecte.
Comunicar idees i conceptes de manera clara.
 A9 Integrar informació i elaborar projectes.
Comunicar idees i conceptes de manera clara.
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 CT2 Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació.
 CT5 Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències.
 CT6 Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
 CT7 Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional.
Tipo C Código Resultados de aprendizaje

Continguts
tema Subtema
Projectes: tipus de projectes. Estructura bàsica d’un projecte: Antecedents i marc teòric; hipòtesis; objetius i resultats
Convocatòries de projectes. Tipus de convocatòries
Presentació de projectes. Presentacions orals. Presentació escrita.
Avaluació de projectes: Organismes avaluadors y avaluació per pars.

Planificació
Metodologías  ::  Pruebas
  Competencias (*) Horas en clase
Horas fuera de clase
(**) Horas totales
Activitats Introductòries
1 2 3
Presentacions / exposicions
A7
A9
CT2
CT5
5 20 25
Esdeveniments científics i/o divulgatius
A7
A9
CT6
CT7
5 15 20
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7
CT5
6 18 24
Atenció personalitzada
1 1 2
 
Proves orals
A7
1 0 1
 
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor.
(**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos

Metodologies
Metodologías
  descripción
Activitats Introductòries Presentaciones inicials
Presentacions / exposicions Presentacions d'un projecte d'acord amb els diferents tipus
Esdeveniments científics i/o divulgatius Explicació de continguts i formularis de sol·licitud.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Plantejament de problemes de resolució a l'aula.
Atenció personalitzada Tutorías. Consultes sobre l'asignatura.

Atenció personalitzada
descripción
Els alumnes poden demanar en tot moment hora per consultes personals amb els professors

Avaluació
Metodologías Competencias descripción Peso        
Presentacions / exposicions
A7
A9
CT2
CT5
Evaluació de diferents tipus de presentació:
Elevator pitch
One minute self presentation
Full presentation (10 min)
Presentació escrita



10%
10%
40%
40%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

L'assignatura té una única convocatòria.


Fonts d'informació

Bàsica

Wingate, Lory Mitchell.

 Project management for research and development : guiding innovation for positive R&D outcomes.

CRC Press, Taylor & Francis Group, 2015

 

Newton, Richard

The Project Manager. Mastering the art of Delivery. 

Prentice Hall, 2nd edition, 2009

https://ec.europa.eu/programmes/horizon2020/
https://www.cdti.es/
http://accio.gencat.cat/
http://agaur.gencat.cat/

Complementària

Recomanacions


(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente.