Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1.1 |
Destacar en l'estudi i coneixement de l'àmbit de recerca triat: avaluar la importància cientificotècnica, el potencial tecnològic i la viabilitat de la nanociencia, dels materials, del seu disseny, la seva preparació, propietats, processos i desenvolupaments, tècniques i aplicacions. |
| A1.4 |
Concebre, dissenyar, construir, avaluar, reformular i mantenir equips, aplicacions o dissenys eficients per a estudis experimentals i de simulació numèrica en temes de tecnologia química. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B1.1 |
Comunicar i discutir propostes i conclusions en fòrums multilingües, especialitzats i no especialitzats, d'una manera clara i sense ambigüitats. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C1.1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1.1 |
Identifica les equacions de transport apropiades per a la solució d'un problema i les simplifica, si escau.
Aplica les condicions de contorn i / o inicials
Selecciona la metodologia de resolució: analítica o numèrica
Planteja i resol problemes de conducció o difusió en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
Descriu diferents models de turbulència i valora la relació entre la seva complexitat i exactitud
Planteja i resol problemes de transport en medi porós en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
Planteja i resol problemes de transport convectiu de calor o matèria en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori
| | A1.4 |
Comprova a través de la simulació per ordinador els fonaments teòrics explicats a l'aula.
Resol problemes de disseny de processos mitjançant la resolució de les equacions de transport mitjançant programari comercial
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant.
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ...
Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits.
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il•lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ...
Utilitza un llenguatge apropiat a la situació.
Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...).
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
|
Topic |
Sub-topic |
Equacions bàsiques de transport |
|
Mètodes numèrics de resolució de les equacions de transport |
|
Conducció de la calor i difusió d'espècies químiques |
|
Transferència de quantitat de moviment i turbulència. |
|
Transport convectiu de matèria i calor |
|
Transport en medi porós |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
2 |
4 |
6 |
Sessió Magistral |
|
20 |
29 |
49 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
17 |
20 |
37 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
10 |
20 |
30 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
6 |
12 |
18 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Activitats introductories |
Sessió Magistral |
Sessió Magistral |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució de problemes: exercicis a l'aula ordinària |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Resolució de problemes, exercicis |
Resolució de problemes, exercicis |
Atenció personalitzada |
Atenció personalitzada |
Description |
Atenció per part de
Joan Herrero: Telèfon 977 55 9649; joan.herrero@urv.cat; despatx 307
Jordi Grifoll: Telèfon 977 55 9639; jordi.grifoll@urv.cat; despatx 311
|
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Simulació de sistemes de transport amb software específic |
50 |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
|
Bàsica |
A. Faghri; Y. Zhang, Transport Phenomena in Multiphase Systems, , Elsevier
R. Byron Bird, Warren E. Stewart, Edwin N. Lightfoot, Transport phenomena , 2, John Wiley & Sons
|
|
Complementària |
Incropera, DeWitt, Bergman, Lavine, Fundamentals of Heat and mass tranfer, 6, Wiley
Norbert Kockmann, Transport phenomena in micro process engineering, , Springer
Bruce E. Logan, Environmental transport processes, 2, Wiley
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|