Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | E2 |
Saber identificar els temes i corrents d'investigació en les àrees de coneixement implicades en el títol de Màster, entre altres l'enginyeria termodinàmica, energètica, química i dels processos. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | G4 |
Planificar i organitzar les activitats de recerca per ser capaç de determinar els objectius, fins o prioritats del treball a desenvolupar, organitzant els terminis i els recursos necessaris i controlant els processos establerts. |
| G5 |
Capacitat de comunicació oral i escrita per a la divulgació dels resultats científics, comprendre i expressar-se de forma correcta, per ser capaç de comunicar coneixements, idees, projectes i procediments de treball corresponents a l'àmbit científic, de forma clara. |
| G6 |
Utilitzar les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació, TIC, com a eina de comunicació, l'accés a les fonts d'informació, l'arxiu de dades i documents, així com per a la presentació, aprenentatge i investigació. |
| G8 |
Treballar de forma autònoma i en equip per al desenvolupament de projectes d'investigació. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| E2 |
Conèixer mètodes i models de càlcul per al tractament de les dades i obtenció de les propietats.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| G4 |
Aprendre a desenvolupar propostes pràctiques de xarxes de bescanviadors de calor per a recuperació de calor i estalvi d'energia en plantes de procés.
| | G5 |
Comunicar els resultats d'una recerca: visualment, oralment i en publicació científica.
| | G6 |
Dissenyar, modelitzar i analitzar sistemes tèrmics avançats per a la producció de fred i calor en sistemes de refrigeració i bombes de calor.
| | G8 |
Avaluar les propietats de l'equilibri de fases fluides de sistemes multicomponents.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
1. Fonaments termodinàmics dels sistemes de conversió de calor |
|
2. Propietats termodinàmiques dels fluids de treball |
|
3. Tecnologia d'absorció aigua / LiBr |
|
4. Tecnologia d'absorció amoníac / aigua |
|
5. Transformadors de calor d'absorció |
|
6. Sistemes de potència d'absorció i sistemes combinats d'alimentació i refrigeració |
|
7. Bombes de calor i sistemes de refrigeració de resorció |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
35 |
52.5 |
87.5 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
20 |
30 |
50 |
Atenció personalitzada |
|
4 |
0 |
4 |
|
Proves de desenvolupament |
|
3 |
4.5 |
7.5 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Activitats dirigides a fer contact amb l’estudiant contacte i recollir informació i presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral |
L'exposició dels continguts de la matèria |
Resolució de problemes, exercicis |
Formulació, anàlisi, resolució i discussió d'un problema o exercici relacionades amb el tema de l'assignatura |
Atenció personalitzada |
L'alumne podrà sol·licitar tutories personalitzades per tractar temes relacionats amb l'assignatura, sempre dins de l'horari previst |
descripción |
L'alumne podrà sol·licitar tutories personalitzades per tractar temes relacionats amb l'assignatura, sempre dins de l'horari previst |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Problemes |
65 % |
Proves de desenvolupament |
|
Prova final |
35 % |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
OBSERVACIONS: En cas de fer ús de la segona convocatòria, consistirà en un examen únic de tots els continguts de l'assignatura amb un pes en la nota final del 100%. |
Bàsica |
K.E. Herold, R. Radermacher, S. Klein, Absorption Chillers and Heat Pumps, , CRC Press (1996)
Alefeld, G, Heat conversion systems, , CRC Press, 1993.
Dincer, I.; Ratlamwala, T.A.H., Integrated Absorption Refrigeration Systems, , Springer. Series: Green Energy and Technology, 201
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|