Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | MIep3 |
Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera a l'educació primària. |
| MIep4 |
Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llegua estrangera en l'educació primària. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| MIep3 |
Duu a terme activitats grupals/individuals, tenint en compte els continguts culturals apresos i aplicant principis d’innovació.
| | MIep4 |
Inventa i crea activitats per tal de fomentar l’ús de la llengua estrangera i les posa en pràctica a l’aula d’educació primària.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
|
Tema |
Subtema |
1- Introduction to CLIL
|
1.1 What is CLIL?
1.2 Definitions of CLIL
1.3 CLIL Models and Contexts in Primary Education
1.4 Subject and Language teachers’
roles and feedback
|
2- CLIL Framework |
2.1 Do Coyle’s 4Cs
2.2 Content: Teaching Objectives /
Learning outcomes
2.3 Communication: 3As tools
2.4 Cognition: Bloom’s Taxonomy
2.5 Culture
2.6 Key Competences
2.7 The Three Dimensions of CLIL:conceptual, language and procedural
|
3- Planning and designing a CLIL unit |
3.1 Reflecting on the CLIL theoretical and practical framework
3.2 Analyzing CLIL Planning examples
3.3 Assembling materials and sequencing
tasks:
3.4 Scaffolding: Guiding Input and Supporting Output
3.5 Auditing your work: Cummins Matrix
3.6 Assessment: Summative /Formative/Peer
|
4-Collaborative Learning |
4.1 Analyzing Kagan’s cooperative structures
4.2 Using Cooperative Structures
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
10 |
8 |
18 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
4 |
15 |
19 |
Treballs |
|
20 |
20 |
40 |
Seminaris |
|
10 |
15 |
25 |
Presentacions / exposicions |
|
2 |
22 |
24 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
0 |
20 |
20 |
Proves objectives de tipus test |
|
0 |
1 |
1 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation |
Sessió Magistral |
Presentation of theory, methodologies and approaches |
Resolució de problemes, exercicis |
Putting the CLIL theory into practice |
Treballs |
Various activities and individual didactic planning for the teaching of CLIL sessions |
Seminaris |
Hands-on work on theory, methodologies and approaches to CLIL |
Presentacions / exposicions |
Oral presentations with visual support |
Atenció personalitzada |
Face-to-face or online tutorial to solve doubts |
Descripció |
Face-to-face or online tutorial to solve doubts |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Teamwork collaboration and individual class participation |
20% |
Treballs |
|
Didactic unit planning, in pairs |
30% |
Presentacions / exposicions |
|
Group work / presentation |
30% |
Proves de desenvolupament |
|
Learning log, individual learning process reflection |
10% |
Proves objectives de tipus test |
|
End of year test |
10% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
- Coyle, D.,
Hood, P., & Marsh, D. (2010). Content and language integrated learning. Ernst
Klett Sprachen.
- Coyle, D.
(2006). “Developing CLIL: Towards a Theory of Practice”. In: CLIL in Catalonia,
from Theory to
Practice. APAC Monographs, 6, 5-29. Barcelona: APAC.
- Ball, Ph., Kelly, K., and Clegg, J., (2015).
Putting CLIL into Practice. Oxford Handbooks
- Escobar Urmeneta, C. (2016). Aprendizaje
integrado de contenidos y lengua. En D. Masats y L.
- Nussbaum (Ed.), Enseñanza y aprendizaje de las
lenguas extranjeras en educación secundaria obligatoria
(pp.85-111)
- Pladevall-Ballester,
E. and Vallbona A. (2016). CLIL in minimal input contexts: development of receptive
skills in early L2 learning. System, 58:37-48.
- Lasagabaster,
R., Ruiz, Y., (2010) CLIL in Spain: Implementation, Results and Teacher
Training. Cambridge Scholars Publishing.
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|