Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A2 |
Demostrar que coneix els corrents teòrics i metodològics de la literatura i la crítica literària. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
| CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A2 |
Comprèn tant la importància estètica de la literatura com el seu paper cultural, social i polític.
Comprèn la literatura com un espai de representació i de debat ideològic i de construcció de discursos socials.
Comprèn la importància social i política de la literatura en relació amb les preocupacions i els ideals estètics.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
| | CT7 |
Conèixer les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i altres motius i comprendre’n les causes.
Identificar els principals problemes ambientals.
Reconèixer i reflexionar sobre les necessitats i problemàtiques socials, i implicar-se en la millora de la comunitat.
Reconèixer els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostrar capacitat crítica i de diàleg, i fer un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Introduction |
|
Literature and Society |
the importance of literature, ideology, culture |
Ideology |
racism, immigration, multiculturalism, integration, human rights |
Language |
identity, English supremacy, racism, class, multiculturalism, integration, otherness
English hegemony, translation and politics |
Violence |
identity, nationalism, nation, war
nationalism, colonialism, Irish war of independence, gender and nation
domestic violence, racism, patriarchy, women and class
war, media, discourse, colonialism, Empire, heroism, masculinity
|
Politics |
ideology, power, corruption, capitalism, communism |
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Seminaris |
|
52 |
82 |
134 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
4 |
6 |
Proves orals |
|
4 |
4 |
8 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
In-depth description of the contents of the course paying particular attention to historical elements and literary trends |
Seminaris |
In-class presentation and discussion of the most relevant features related to the list of topics specified in the Contents section |
Atenció personalitzada |
Students are welcome to use my visiting hours to discuss individually, in pairs or in groups any aspects related to the contents of the course. |
descripción |
Students are welcome to use my visiting hours to discuss course issues . The schedule will be available at the beginning of the term. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
2 WRITTEN TESTS to be taken in class |
35% + 35% of the final grade
|
Proves orals |
|
Students will have to give an ORAL PRESENTATION in class (in groups) |
30% of the final grade |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
- Students who pass all the course work (with more than 5/10) and attend classes regularly, will not have to take the Final Exam in June (Segona Convocatòria).
- For the Continuous Assessment, it is compulsory to complete the 3 parts of the course evaluation (2 tests + 1 oral presentation).
- If students have a grade less than 4/10 in one of the parts (tests or oral presentation),they will have to take the final exam in June.
|
Bàsica |
|
All materials required to follow the course regularly will be
posted on Moodle. Alternatively, students will be given information on
how to obtain those materials at the beginning of the course. |
Complementària |
|
|
|
Otros comentarios |
Students are expected to come to class with their readings done. Regular class attendance is a requirement. Class participation is highly encouraged. |
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|