Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell superior.
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell superior.
Elabora un discurs oral i/o escrit concís i coherent a fi de comunicar els resultats del treball realitzat a un nivell superior.
Domina las tècniques i les estratègies pròpies del discurs oral i/o escrit.
Obté consciència dels errors més comuns que es produeixen en el procés de transferència entre l’anglès i l’espanyol/català, a fi d’identificar-los i corregir-los.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Talking in public |
-Organization
-Delivery
-Answering questions |
2. Types of presentations |
-Reporting an event
-Making an announcement
-Influencing the audience
-Making a speech |
3. Selecting your materials |
-Purpose of the talk
-Timing
-Audience |
4. Organization and structure of a presentation |
-Introduction
-Development
-Conclusions
-From written document to oral delivery |
5. Pronunciation |
-Rhythm
-Intonation
-Fluency vs. accuracy
-Hesitation |
6. Grammar |
-Syntax of spoken language |
7. Vocabulary |
-Connectors
-Synonyms
-Specialized vocabulary |
8. Pragmatics |
-Register
-Context
-Body language
-Cultural aspects |
9. Visual aids |
-Electronic presentations
-Timing |
10. Delivery |
-Target audience
-Content
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Seminaris |
|
60 |
32 |
92 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves pràctiques |
|
10 |
20 |
30 |
Proves pràctiques |
|
5 |
20 |
25 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Basic explanations about course content and dynamics |
Seminaris |
Students will be exposed to an array of techniques to improve their oral proficiency and communication skills. |
Atenció personalitzada |
One-on-one interaction with students, |
Descripció |
One-on-one interaction with students is available throughout the course. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves pràctiques |
|
1 speech
1 read-aloud exercise
|
10%+10% |
Proves pràctiques |
|
2 individual presentations
2 pair/group presentations
|
20%+20%
20%+20% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Donada la naturalesa d'aquest curs i el seu émfasi en la pràctica oral, els estudiants han d'assistir a classe i participar de forma activa a l'aula. 2ª CONVOCATÒRIA: Per la 2ª Convocatòria caldrà fer el següent: -S'han de completar de manera satisfactòria totes les tasques que s'especifiquen a sota. En cas de no fer alguna d'aquestes tasques o fer-ho fora de les dates assignades, l'estudiant no podrà aprovar el curs. 1, L'estudiant haurà de preparar 2 PRESENTACIONS, que s'entregaran a finals de Gener: · Presentació 1: Qualsevol tema que trii l'estudiant (30% de la nota final) · Presentació 2: De tema academic relacionat amb els Estudis Anglesos. L'estudiant haurà de consultar el tema amb els professors de l'assignatura dues setmanes abans de l'examen(35 % de la nota final). Les presentacions tindran una durada de 10 - 12 minuts. Es poden fer amb powerpoint o Prezi. També s'espera que l'estudiant faci preguntes després de les presentations dels company de curs. Els dos professors de l'assignatura avaluaran les presentations de cada estudiant. 2. UN EXERCICi de LECTURA d'un text EN ANGLÈS a finals de Gener (15% de l anota final) 3. UN EXERCICi de detecció d'errades en Presentacions orals a finals de Gener (20% de la nota final) |
Bàsica |
Graham Burton, Presenting: Deliver Presentations with Confidence, Collins EAP, 2013
Mark Powell, Presenting in English, Thomson Heinle, 2002
Marion Grussendorf, English for Presentations, Oxford Univ. Press, 2007
J. Gabrielsen, T.Juul, Christensen,, The Power of Speech, Hans Reitzels Forlag, 2010
J. K. Alberts, T. Nakayama, J. Martin, Human Communication in Society, Allyn and Bacon, 2010
Patricia Porter, Margaret Grant, Communicating Effectively in English: Oral Communication for Non-Native Speakers, Heinle ELT (2nd edition), 1992
|
Materials will be made
available through the photocopy facility or through Moodle. |
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
As this is a 100% practical module, students are encouraged to attend classes regularly and make the most of the possibilities it presents them to practice their oral proficiency. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|