Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
Comú |
|
AC2 |
CE2-Dominar els principis i les aplicacions més avançades de la síntesi i la catàlisi |
|
AC3 |
CE3-Aplicar adequadament les metodologies avançades de síntesi i catàlisi |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
Comú |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Objectives |
Competences |
Conèixer els problemes derivats de la recuperació i reutilització de catalitzadors |
AC2 AC3
|
|
|
Dissenyar procediments d'ancoratge i recuperació de catalitzadors. |
AC2 AC3
|
|
|
Adquirir la capacitat de treballar sobre sistemes multimoleculares. |
AC2 AC3
|
|
|
Redactar documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística i il · lustrar conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, llegendes ... |
|
|
|
Entendre i expressar-se de forma oral i escrita en anglès en el llenguatge tècnic. |
|
|
|
Avaluar críticament una informació i incorpora-a la pròpia base de coneixements. |
|
|
|
Topic |
Sub-topic |
1. Catàlisi organometàl•lica en fase aquosa
|
|
2. Sistemes micel•lars |
|
3. Sistemes de dues fases orgànics-orgànics |
|
4. Catàlisi en líquid iònic (sals foses) fase organometàl•lica
|
|
5. Catalitzadors suportats per enllaç covalent |
|
6. Catalitzadors immobilitzats per intercanvi iònic i adsorció |
|
7. Catàlisi organometàl•lica en fluids supercrítics |
|
8. Activació de petites molècules i Renovables |
|
9. Catàlisi biomimètica |
|
10. Biocatàlisi |
|
11. Química en flux continu |
|
12. Catàlisi Industrial i Gestió de Residus |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours |
Hours outside the classroom |
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
5 |
0 |
5 |
|
Sessió Magistral |
|
30 |
15 |
45 |
Presentacions / exposicions |
|
10 |
10 |
20 |
Seminaris |
|
2 |
6 |
8 |
|
Atenció personalitzada |
|
34.5 |
0 |
34.5 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
Seminaris |
Ampliació i relació dels continguts teòrics donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Atenció personalitzada |
Temps reservat pel professor per atendre i resoldre dubtes dels estudiants. |
|
Description |
Correu electrònic:
-Dra. Elena Fernández: mariaelena.fernandez@urv.cat
-Dr. Kilian Muñiz: kmuniz@iciq.es
http://www.iciq.es/portal/924/default.aspx |
|
|
Description |
Weight |
Presentacions / exposicions |
Sistema d'avaluació continuada (assistència regular, participació, treballs i presentacions i proves). |
100% |
Others |
Participació activa a classe. |
|
|
Other comments and second exam session |
Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Bàsica |
M.Müller, et al. , Stud. Surf. Sci. Cat. Part 78: Heterogeneous Catalysis and Fine Chemiscals III, 107, Elsevier (1993), 1993
U. Nagel, et al., J. Chem. Soc., Chem. Commun., 1098, , 1986
B. F. G. Johnson, et al., Chem. Commun., 1167 , , 1999
X. G. Zhou, et al. , Chem. Commun., 1789, , 1999
Baleizao, C.; Corma, A.; Garcia, H.; Leyva, A., J. Org. Chem. 69, 439–446., , 2004
B.List, R. A.Lerner, C. F.Barbas III, J. Am. Chem. Soc., 122, 2395., , 2000
K.Sakthivel, W. Notz, T.Bui, C. F.Barbas III, J. Am. Chem. Soc., 123, 5260., , 2001
A.Cordova, I.Ibrahem , J.Casas , H.Sundn, M. Engqvist, E.Reyes, Chem. Eur. J., 11, 4772, , 2005
A.Cordova, W.Notz, C.F.Barbas III, Chem. Commun., 3024, , 2002
M.L. Cano, F.L. Cozens, V. FornÈs, H. GarcÌa and J.C. Scaiano,, "Intrazeolite Photochemistry. 12. Ship-in-Bottle Synthesis and Control of the Photophysical Properties of 9-(4-Methoxyphenyl)xanthenium Ion Imprisoned into Large Pore Zeolites" J. Phys. Che, , 1996
P. Wasserscheid, W. Keim, Angew. , Chem. Int. Ed. Engl., 39, 3772. , , 2000
, Technology: L. Chen, Chem. Soc. Rev., 40, 2922., , 2011
, Pure Appl. Chem., 63, 1227, , 1991
R. G. Bergmann, K. N. Raymond, Acc. Chem. Res., 38, 351., , 2005
R. G. Bergmann, K. N. Raymond, F. D. Toste, J. Am. Chem. Soc., 133, 7358, , 2011
Shriver, D.F.; Atkins, P.W., "Chapter 19, Bioinorganic chemistry". Inorganic chemistry (3rd. ed.), Oxford University Press, 1999
T. R. Ward, Chem. Eur. J., 11, 3798, , 2005
T. Ward, Acc. Chem. Res.44, 47, , 2011
M. T. Reetz, Proc. Natl. Acad. Sci. U. S. A., 101, 5716 , , 2004
F. H. Arnold, Current Opinion in Chemical Biology, 15, 201, , 2011
F. H. Arnold, Nature Reviews Molecular Cell Biology, 12, 866, , 2009
F. H. Arnold, Trends Biochem. Sci., 26, 100, , 2001
A. Berry, Cell. Mol. Life Sci., 61, 3034, , 2004
M. T. Reetz, ChemBioChem , 9, 1797, , 2008
M. T. Reetz, J. Am. Chem. Soc., 131, 7334, , 2009
M. T. Reetz, Nat. Chem., 3, 738, , 2011
F. H. Arnold, Science, 339, 307, , 2013
|
|
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|