Type A
|
Code |
Competences Specific | | A1 |
Entendre els principis bàsics de funcionament de l'economia a nivell microeconòmic i macroeconòmic per a la gestió d'empreses. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A1 |
Sap avaluar la situació d'una economia, coneix el seu funcionament i els efectes de les polítiques econòmiques.
Coneix els agregats macroeconòmics i les seves implicacions per al funcionament de l'economia.
Sap explicar els efectes macroeconòmics de les polítiques fiscals i monetàries.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| B4 |
Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible.
Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d’ acord amb la seva planificació, en el termini previst
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
| C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
| | C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
| | C4 |
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
|
Topic |
Sub-topic |
1. Diner i actius financers |
|
2. Banc central |
|
3. Cicle econòmic, ocupació i atur |
|
4. Govern i economia |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
16 |
24 |
40 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
20 |
30 |
50 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
20 |
36 |
56 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura i resolució de dubtes dels estudiants. |
Resolució de problemes, exercicis |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura, per part de l'estudiant. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Utilització de les hores d'atenció a l'estudiant per resoldre qüestions i dubtes concrets. |
Description |
El professor responsable de cada grup informarà del seu horari d'atenció als estudiants. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Proves mixtes |
|
EN PRIMERA CONVOCATÒRIA
El professor responsable de cada grup:
(i) explicarà el sistema d'avaluació continuada, que inclourà una prova d'avaluació global de tots els continguts de l'assignatura a realitzar al final del període lectiu;
(ii) indicarà si hi ha condicions necessàries, i quines, per a aprovar l'assignatura (com, per exemple, l'assistència a classe un nombre mínim d'hores o el lliurament de respostes a exercicis proposats);
(iii) informarà de les condicions que comportaran una qualificació de zero en una prova escrita (com, per exemple, l'excés de faltes d'ortografia i gramaticals, parlar durant la prova amb un altre estudiant, l'ús i/o tinença de dispositius de comunicació o càlcul, l'ús de material docent no permès, l'intent flagrant de conèixer les respostes donates per un altre estudiant o l'intent de facilitar les seves a un altre estudiant). |
60% |
Others |
|
EN PRIMERA CONVOCATÒRIA Examen final a realitzar durant el període oficial d'exàmens. Tindrà característiques similars a la prova global i sotmès a les mateixes regulacions. APROVAR AQUEST EXAMEN (obtenir almenys 5 sobre 10 punts) ÉS CONDICIÓ NECESSÀRIA PER A APROVAR L'ASSIGNATURA. El professor de cada grup informarà sobre com es determina la nota final en primera convocatòria si no s'aprova l'examen final. |
40% |
|
Other comments and second exam session |
La qualificació de l'examen final de la segona convocatòria determina la qualificació final de l'assignatura en segona convocatòria. |
Bàsica |
|
Qualsevol manual que porti per títol "Principis de
Macroeconomia",
"Introducció a la Macroeconomia" o, simplement, "Macroeconomia"
(si el nivell del llibre no és superior a un
nivell intermedi) pot ser emprat per a preparar els continguts bàsics
de l'assignatura. També es pot fer servir la part de Macroeconomia dels
llibres amb títol "Principis d'Economia", "Fonaments d'Economia",
"Introducció a l'Economia" o, simplement, "Economia". |
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|