Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | IS1 |
Capacitat per desenvolupar, mantenir i avaluar serveis i sistemes de programari que satisfacin tots els requisits de l'usuari i es comportin de forma fiable i eficient, siguin assequibles de desenvolupar i mantenir, i compleixin normes de qualitat, aplicant les teories, principis, mètodes i pràctiques de l'enginyeria de programari.
|
| IS3 |
Capacitat de donar solució a problemes d'integració en funció de les estratègies, estàndards i tecnologies disponibles.
|
| IS4 |
Capacitat d'identificar i analitzar problemes i dissenyar, desenvolupar, implementar, verificar i documentar solucions de programari sobre la base d'un coneixement adequat de les teories, models i tècniques actuals.
|
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| IS1 |
Entén les tècniques específiques de programació d’aplicacions mòbils i encastades
Dissenya i implementa aplicacions a mida, combinant sistemes encastats i mòbils
Coneix les principals arquitectures, components i àmbits d’aplicació dels microcontroladors, dispositius mòbils i de seguretat.
| | IS3 |
Dissenya i implementa aplicacions a mida, combinant sistemes encastats i mòbils
| | IS4 |
Entén les tècniques específiques de programació d’aplicacions mòbils i encastades
Dissenya i implementa aplicacions a mida, combinant sistemes encastats i mòbils
Sap presentar, justificar i defensar els desenvolupaments que ha realitzat
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Arquitectures de microcontroladors |
|
Programació de microcontroladors |
|
Arquitectures mòbils |
|
Programació de dispositius mòbils |
|
Dispositius de seguretat |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
14 |
28 |
42 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
27 |
57 |
84 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
4 |
5 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
1 |
5 |
6 |
Proves pràctiques |
|
1 |
11 |
12 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral |
Classes de teoria per presentar els diferents elements i conceptes que formen l'assignatura. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Pràctiques en laboratori, de programació de sistemes encastats i dispositius mòbils |
Atenció personalitzada |
Consultes als professors per resoldre problemes i dificultats d'aprenentatge |
descripción |
El professor atendrà l'alumne/a per resoldre els problemes i dificultats d'aprenentatge de les matèries i competències de l'assignatura. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Desenvolupament de la pràctica de l'assignatura |
50% |
Proves objectives de tipus test |
|
Qüestionari Moodle sobre conceptes de teoria |
40% |
Proves pràctiques |
|
Presentació/defensa/entrevista de la pràctica desenvolupada |
10% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
A la segona convocatòria la teoria s'avalua amb un qüestionari Moodle i la pràctica oferint un segon termini de lliurament de la mateixa pràctica. |
Bàsica |
Elecia White, Making Embedded Systems: Design Patterns for Great Software, O'Reilly, Oct. 2011
Budi Kurniawan, Android Application Development: A Beginner’s Tutorial, Brainy Software, Feb. 2015
|
|
Complementària |
Jeremy Blum, Exploring Arduino: tools and techniques for engineering wizardry, Wiley, Aug. 2013
Greg Milette, Adam Stroud, Android Sensor Programming, John Wiley & Sons, Jun. 2012
Tyler Moskowite, Android and Arduino, O'Reilly, Sep. 2012
Jeff McWherter, Scott Gowell, Professional Mobile Application Development, Wrox, Sep. 2012
|
|
|
Otros comentarios |
Aquesta assignatura s'imparteix integrament en anglès. |
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|