Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | G7 |
Coneixements i capacitats per a la direcció integrada de projectes. |
| G8 |
Capacitat per a la gestió de la recerca, desenvolupament i innovació tecnològica. |
| TI2 |
Coneixement i capacitat per projectar, calcular i dissenyar sistemes integrats de fabricació. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| G7 |
Coneix els conceptes principals de la gestió de projectes, i sap aplicar les eines de planificació de projectes.
| | G8 |
Coneix els conceptes bàsics de la gestió de projectes d'innovació.
| | TI2 |
Adquireix conceptes i principis involucrats en l'automatització i la producció.
Adquireix i aplica el coneixement dels diferents tipus d'automatització.
Aplica estratègies d'automatització i implementa els Sistemes Instrumentats de Seguretat.
Aprèn les bases per definir i estructurar la informació a tractar i manipular dins d'un entorn de sistemes de producció integrats.
Coneix com influeix el factor humà en l'entorn de l'empresa i com manejar relacions interpersonals i gestionar el canvi.
Gestiona, planifica i justifica projectes.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Introducció a la gestió de la producció |
|
Introducció als Sistemes Integrats de Fabricació |
|
El factor humà |
|
Els sistemes de gestió |
|
Els sistemes d’enginyeria. Planificació i justificació de projectes. |
|
Sistemes de control i automatització industrial |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
30 |
45 |
75 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
15 |
10.5 |
25.5 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
4 |
4 |
8 |
Proves pràctiques |
|
1 |
1 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Introducció a l’assignatura, explicant els objectius , el temari, la planificació, així com l’avaluació i la bibliografia |
Sessió Magistral |
El professor exposa el temari de l’assignatura. L’alumne intervé plantejant qüestions al professor |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
El professor planteja una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per desenvolupar solucions o respondre preguntes concretes. La situació plantejada també servirà per ampliar d'algun dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Atenció personalitzada |
El professor clarifica dubtes que tinguin els alumnes dins dels horaris de consulta o per correu electrònic. |
Descripció |
L’atenció personalitzada es realitza dins l’horari d’atenció als alumnes o mitjançant correu electrònic. Es recomana demanar cita prèvia mitjançant correu electrònic. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
Es realitzaran dos proves de desenvolupament que avaluaran l’adquisició dels conceptes teòrics de l’assignatura. |
60% |
Proves pràctiques |
|
Es realitzaran dos proves pràctiques conjuntament amb les proves de desenvolupament permetrà avaluar l’adquisició dels conceptes de l’assignatura (20%).
També es realitzarà un treball sobre un tema relacionat amb l’assignatura, que s’haurà de presentar oralment i l’alumne haurà de respondre de manera directa i oral a la a preguntes sobre el tema exposat (20%). |
40% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Arnedo, J.M., Fabricación integrada por ordenador (CIM), Marcombo, 1992
Rembold, U.; Nnjai, B.O; Storr, A., Computer integrated manufacturing and engineering, Addison-Wesley, 1993
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|