Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | G7 |
Coneixements i capacitats per a la direcció integrada de projectes. |
| G8 |
Capacitat per a la gestió de la recerca, desenvolupament i innovació tecnològica. |
| TI2 |
Coneixement i capacitat per projectar, calcular i dissenyar sistemes integrats de fabricació. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | CT5 |
Comunicar idees complexes de manera efectiva a tot tipus d’audiències |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| G7 |
Coneix els conceptes principals de la gestió de projectes, i sap aplicar les eines de planificació de projectes.
| | G8 |
Coneix els conceptes bàsics de la gestió de projectes d'innovació.
| | TI2 |
Adquireix conceptes i principis involucrats en l'automatització i la producció.
Adquireix i aplica el coneixement dels diferents tipus d'automatització.
Aplica estratègies d'automatització i implementa els Sistemes Instrumentats de Seguretat.
Aprèn les bases per definir i estructurar la informació a tractar i manipular dins d'un entorn de sistemes de producció integrats.
Coneix com influeix el factor humà en l'entorn de l'empresa i com manejar relacions interpersonals i gestionar el canvi.
Gestiona, planifica i justifica projectes.
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Usa els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada, amb capacitat per transmetre idees complexes.
Produeix un discurs persuasiu, consistent i precís, amb capacitat per fer entenedores idees complexes i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Introducció a la gestió de la producció |
|
Introducció als Sistemes Integrats de Fabricació |
|
El factor humà |
|
Els sistemes de gestió |
|
Els sistemes d’enginyeria. Planificació i justificació de projectes. |
|
Sistemes de control i automatització industrial |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
30 |
45 |
75 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
15 |
10.5 |
25.5 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves de desenvolupament |
|
4 |
4 |
8 |
Proves pràctiques |
|
1 |
1 |
2 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Introducció a l’assignatura, explicant els objectius , el temari, la planificació, així com l’avaluació i la bibliografia |
Sessió Magistral |
El professor exposa el temari de l’assignatura. L’alumne intervé plantejant qüestions al professor |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
El professor planteja una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per desenvolupar solucions o respondre preguntes concretes. La situació plantejada també servirà per ampliar d'algun dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Atenció personalitzada |
El professor clarifica dubtes que tinguin els alumnes dins dels horaris de consulta o per correu electrònic. |
descripción |
L’atenció personalitzada es realitza dins l’horari d’atenció als alumnes o mitjançant correu electrònic. Es recomana demanar cita prèvia mitjançant correu electrònic. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
Es realitzaran dos proves de desenvolupament que avaluaran l’adquisició dels conceptes teòrics de l’assignatura. |
60% |
Proves pràctiques |
|
Es realitzaran dos proves pràctiques conjuntament amb les proves de desenvolupament permetrà avaluar l’adquisició dels conceptes de l’assignatura (20%).
També es realitzarà un treball sobre un tema relacionat amb l’assignatura, que s’haurà de presentar oralment i l’alumne haurà de respondre de manera directa i oral a la a preguntes sobre el tema exposat (20%). |
40% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
|
Bàsica |
Arnedo, J.M., Fabricación integrada por ordenador (CIM), Marcombo, 1992
Rembold, U.; Nnjai, B.O; Storr, A., Computer integrated manufacturing and engineering, Addison-Wesley, 1993
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|