Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | RI9 |
Coneixements bàsics dels sistemes de producció i fabricació.
|
| RI11 |
Coneixements aplicats d'organització d'empreses.
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Capacitat per a la direcció de les activitats objecte dels projectes vinculats a la professió d'Enginyer Tècnic Industrial, especialitat en Electricitat. |
| B6 |
Capacitat per aplicar els principis i mètodes de la qualitat. |
| B7 |
Capacitat d'organització i planificació en l'àmbit de l'empresa, i altres institucions i organitzacions. |
| CT5 |
Comunicar informació de manera clara i precisa a audiències diverses |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| RI9 |
Coneix els principals conceptes de Direcció de les operacions: disseny de l’àrea d’operacions, i planificació, programació, execució i control de les operacions.
| | RI11 |
Coneix els principals mètodes per determinar els diferents plans de producció en funció del tipus de procés i del sector d’activitat.
Coneix i sap aplicar les eines de gestió de projectes.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Coneix la logística integral i la seva gestió.
| | B6 |
Coneix l’aplicabilitat i mecànica de les eines estadístiques de control de la qualitat.
| | B7 |
Coneix els mètodes de gestió d’inventaris i la seva aplicabilitat.
Coneix la logística integral i la seva gestió.
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Calidad Avanzada |
APQP
Resolucio d eprobelems
PAP
5S
6SIGMA
ISO/TS |
Organizacion Industrial |
Promoviendo el medioambiente
Gestion Medioambiental
Manufactura y TPM
Empowerment
|
Operaciones |
Gestion de stocks
Compras y aprovisionamiento
Gestion de almacenes
JIT
ECR
MRP
Logistica |
Economia y Finanzas para Ingenieros |
Definiciones
Factores de costes
Precios
Criterios de competitividad
Factores de entorno
Topicos financieros
Criterios financieros
Entornos de precios
Cotizaciones
Estimaciones |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
30 |
30 |
60 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
15 |
15 |
30 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
12 |
44 |
56 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Introducciò a l`assignatura, explicant els objectius, el temari, la planificació, el funcionament de les pràctiques i dels grups, aixi com lávaluació i la bibliografia |
Sessió Magistral |
El profesor exposa el temari de l`assignatura. L´alumne intervé plantejant qüestions al professor |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Atenció personalitzada |
Els professors de l´assignatura tenen fixat un horari d´atenció als alumnes. Es recomana demanar cita prèvia mitjancant correu electrònic |
Descripció |
Els professors de l´assignatura tenen fixat un horari d´atenció als alumnes. Es recomana demanar cita prèvia mitjancant correu electrònic |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves mixtes |
|
Avaluació de practiques
Resolució de problemes o exercicis
Presentacions publiques de treballs
Assisténcia a seminaris i posterior informe |
30%
30%
30%
10% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Totes las àrees han de ser cumplimentades para ser avaluant correctament. L'alumne que no superi la primera convocatòria podrà recuperar a la segona convocatoria que consistirà en la resoluciò de problemes i exercicis |
Bàsica |
|
Stephen. R.C., Higly Effective & Powerfull Personal, Simon & Schuster, 1990 Driker, P.F., Managing for the future, Butterworth Heinermann, 1993 Reinhold, V. N., Project Management & Tasks, International Thompson Publishing Co, 1996 Krause, D. G., The Arts of war for executives, Nicholas Brealey, 1998 Charney, Cy., The Instant Manager, Kogan Page, 1999 Blanchard, Carew & Parisi, The One Minute Manager. Build High Performing Teams, B. Training & Development, 1992 Obeng, Eddie, The Project Leader’s Secret Handbook, Financial Times, Pitman Publishing, 1994 Villeda, R., World Class Manufacturing, Villeda Consulting Group, 1993 |
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana cursar simultàniament |
GESTIÓ I DIRECCIÓ DE PROJECTES/17214205 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
ECONOMIA I ORGANITZACIÓ D'EMPRESES/17214008 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|