Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Aplicar coneixements bàsics de matemàtiques i física a les biociències moleculars |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Conèixer els principis de la mecànica newtoniana i les relacions que es deriven d'ells, aplicant-los al moviment d'una partícula i d'un sistema de partícules.
Tenir un coneixement clar de les magnituds físiques, els sistemes d'unitats que s'amiden i l'equivalència entre ells.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Mecànica |
1) Magnituds: unitats i dimensions.
2) Dinàmica d'una partícula. Teoremes de conservació.
3) Moviment oscil·latori.
4) Forces centrals.
5) Sistemes de partícules. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
14 |
21 |
35 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
15 |
18 |
33 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura i dels objectius formatius que pretén. |
Sessió Magistral |
Explicació teòrica dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Resolució de problemes i exercicis relacionats amb els continguts de l'assignatura. |
Atenció personalitzada |
Atenció a l'alumne en el despatx del professor per tal de resoldre dubtes conceptuals i d'aplicació pràctica relacionats amb els continguts de l'assignatura. |
Descripció |
Atenció a l'alumne en el despatx del professor per tal de resoldre dubtes conceptuals i d'aplicació pràctica relacionats amb els continguts de l'assignatura. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves de desenvolupament |
|
Es realitzarà una prova escrita on s'avaluarà el coneixement dels conceptes teòrics introduïts a les sessions magistrals i la seva aplicació pràctica en la resolució de problemes i exercicis. |
100% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Es prohibeix l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Bàsica |
Tippler, P.A., Física (Vol I i II), , Reverté
Serway, R. A. andJewett, J.W., Física para Ciencias e Ingeniería (vol I i II), , Paraninfo
Gettys, W.E., Keller, F.J. and Skove, M.J., Física Clásica y Moderna, , McGraw-Hill
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|