Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | MI3 |
Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llengua estrangera a l'educació primària. |
| MI4 |
Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llegua estrangera en l'educació primària. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| MI3 |
Duu a terme activitats grupals/individuals, tenint en compte els continguts culturals apresos i aplicant principis d’innovació.
| | MI4 |
Inventa i crea activitats per tal de fomentar l’ús de la llengua estrangera i les posa en pràctica a l’aula d’educació primària.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
|
Tema |
Subtema |
Communicative usage of the English language. |
-Introduction to phonetics.
-Formal, standard, informal English & slang.
-Accents of the English language.
-British English versus American English. |
Activities to improve the oral competence. |
-Mock interviews, public speeches & discussion groups. |
Activities to promote oral skills at school. |
-Storytelling, jokes, tongue twisters, idioms & popular expressions. |
Cultural aspects of the English language. |
-Festivities of the English-speaking countries.
-Music & food.
-Cinema. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
28 |
1 |
29 |
Presentacions / exposicions |
|
8 |
15 |
23 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
24 |
0 |
24 |
Treballs |
|
7 |
36 |
43 |
Fòrums de debat |
|
1 |
2.5 |
3.5 |
Treballs col·laboratius. |
|
1 |
24 |
25 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Treballs |
Treballs que realitza l'estudiant. |
Fòrums de debat |
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. |
Treballs col·laboratius. |
Activitat que realitzen els estudiants per grups. L’element clau d’aquesta activitat és la col·laboració per a l'assoliment d'un objectiu comú. |
Atenció personalitzada |
Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. |
Descripció |
If the students need to talk to the teacher they will try to reach him/her through moodle or his/her email address and, if they need to, they will ask for an appointment for a personal meeting. The teacher has also some attention to students hours in which he will be in the office. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
Students will need to do individual assignments or activities. More details about it will be given at the beginning of the course. |
80% |
Treballs col·laboratius. |
|
Students will work in groups to take on a project. More details about it will be given at the beginning of the course. |
20% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Those students who, because of force majeure, will not be able to attend any classes will need to do all the activities/tasks (as the rest of their classmates) and will also be assessed by sitting a single examination covering all the contents of the course. Acts of force majeure must be duly justified. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |
Bàsica |
Power, Mark, Presenting in English: How to give successful presentations., , Andover, UK: Heinle Cengage Learning, cop. 2011
Hewings, Martin, English pronunciation in use: advanced: self-study and classroom use., , Cambridge: Cambridge University Press, 2007
Hewings, Martin & Goldstein, Sharon, Pronunciation plus: practice through interaction: North American English., , Cambridge, United Kingdom: Cambridge University Pr
Conan Doyle, Arthur, The Adventures of Sherlock Holmes., , England, 1892
, Why speaking proper English is important for your career? (article) , , Exforsys Inc., 6th Jun 2007
Batista, Tanja, Greetings & goodbyes in the English language. (article), , Suite101 web page, 12th Mar 2012
, What are some American tongue twisters? (article) , , Wisegeek web page
Finley, Dave, Public speaking: some does and don'ts. (article), ,
Engel, Matthew, Americanisms: 50 of your most noted examples. (article), , BBC UK web page, 20th Jul 2011
Oliver, Roser & Jené, Lluís, Do you speak English?, , 30 minuts (TV3), 23rd Dec 2012
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA I/11234207 | CONEIXEMENT I ÚS DE LA LLENGUA ESTRANGERA II/11234216 |
|
|
Altres comentaris |
In this subject we will be targeting for a B-2 (according to the Common European Framework of Reference for Languages).
This course is not the right place to learn English at all; it is the place to develop, improve and strenghten oral skills and learn how to teach children English.
Attendance is not only compulsory, but a very important part of the subject, without which no student is going to be able to pass. That is why everyone, willing to take this subject, should come to all the sessions as much as possible.
Participation is essential as well; the more you get involved the more you will learn. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|