Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | MIei2 |
Comprendre els components i les diferents metodologies del procés ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil. |
| MIei3 |
Ser capaç de planificar, avaluar i desenvolupar activitats d’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil |
| MIei4 |
Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera en educació infantil. |
| Aep10 |
Reflexionar sobre les pràctiques d'aula per innovar i millorar la labor docent. Adquirir hàbits i destreses per a l'aprenentatge autònom i cooperatiu i promoure’l entre els estudiants. |
| MIep4 |
Utilitzar les habilitats docents bàsiques en l'ensenyament-aprenentatge d'un idioma com a llegua estrangera en l'educació primària. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| MIei2 |
Comprèn els conceptes de l’ensenyament-aprenentatge d’un idioma com a llengua estrangera.
| | MIei3 |
Duu a terme activitats grupals/individuals, tenint en compte aquells continguts apresos i aplica principis d’innovació.
| | MIei4 |
Prepara activitats estretament relacionades amb aspectes culturals de la llengua anglesa, adaptant-les a l’aula a l’hora de programar les sessions.
| | Aep10 |
Selecciona una eina web 2.0 que pot ajudar a millorar l’ensenyament de l’anglès i, a travès de la col·laboració en grup, planeja la seva aplicació en una tasca docent.
Comprén els principis de la Programació Neuro-Lingüística i de l’Aprenentatge Basat en Tasques i reflexiona sobre el seu impacte tant a la seva pròpia formació com a la formació dels seus futurs estudiants. És conscient de la importància de totes dues metodologies.
| | MIep4 |
Duu a terme el treball en grup i demostra, a través de les seves aportacions i la seva implicació, els coneixements adquirits durant l’assignatura.
Inventa i crea activitats per tal de fomentar l’ús de la llengua estrangera i les posa en pràctica a l’aula d’educació primària.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B3 |
Troba nous mètodes per fer les coses
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
|
Tema |
Subtema |
Communicative use of the foreign language |
.Speaking in front of the class
.The importance of being fluent when speaking in English
|
Reading and writing according to several topics. |
.Understanding different topics and being able to write and talk about them.
.Individual and group presentations on different topics
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
4 |
5 |
Sessió Magistral |
|
2 |
6 |
8 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
9 |
17 |
26 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
15 |
17 |
Proves mixtes |
|
2 |
15 |
17 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activities designed for getting to know each other, for gathering information about the students and for introducing the subject. |
Sessió Magistral |
Presentation of the content of the subject. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Use of the English language.
Preparing oral presentations as well as writings that will be handed in throughout the course.
Individual and group oral presentations. |
Atenció personalitzada |
Personal meetings where we will talk about the subject and about the student to try and orientate her, especially in case of need |
Descripció |
The
teacher will be available to all students via moodle or email. Students can ask
for an appointment and meet their teacher during his/her office hours. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Class work, homework and oral presentations: The teacher will be observing and taking notes of the participation of the students in the class as well as their homework. |
20% |
Proves mixtes |
|
Mid-term exam: Exam based on the topics worked in class |
30% |
Proves mixtes |
|
End of term exam: Final exam based on all the topics worked throughoiut the course
We will take into consideration both the self-assessment and the peer-assessment. |
50% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
This subject is practical and the students must prove their knowledge of it through their participation and the different tasks they must submit. All the works presented in this subject must be original and must be created with the students own command of English. (the use of translation tools for translating paragraphs, sentences or expressions or the correction of the work by somebody else than the own student will also be considered plagiarism). A 60% of every assessment criteria is essential to pass this subject. Les than 60% in one of the parts will lead to a fail. |
Bàsica |
|
The students will be provided with information about the bibiliography at the beginning of the course. |
Complementària |
|
Mary Slattery and Jane Willis, English for Primary Teachers, 2001, Oxford University Press Colin Campbell and Hanna Kryszewska, Learner-based teaching, 1992, Oxford University Press Gilian Porter Lardousse, Role Play, 1987, Oxford University Press Lightbown, Patsy; Spada, Nina Margaret, How languages are learned, 2006, Oxford University Press |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|