Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A3 |
Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT4 |
Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A3 |
Coneix la gramàtica i el vocabulari d’una segona llengua estrangera a un nivell bàsic.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d’una segona llengua estrangera.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT4 |
Identificar el propi rol dins del grup i conèixer els objectius i tasques del grup.
Comunicar i actuar dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
Comprometre’s amb les tasques i l’agenda del grup.
Col·laborar dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Present and past |
|
Future |
|
Modals |
|
Linking verbs |
|
Verbs and complementation |
|
Basic multi-word verbs |
|
Passives |
|
Reporting |
|
Subjunctive |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
14 |
7 |
21 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
37 |
0 |
37 |
Estudis previs |
|
1 |
20 |
21 |
Treballs |
|
2 |
42 |
44 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
20 |
21 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation (aims, content, learning methods, assessment). |
Sessió Magistral |
Presentation and explanation of the most difficult course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Exercises completed and corrected in the class sessions to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects. |
Estudis previs |
Self-learning sessions at home. Reviewing and revising for written tests. |
Treballs |
Students will have to write a final report in which they assess different aspects of the subject and their own learning process. |
Resolució de problemes, exercicis |
Students will be required to read units at home and do exercises about them. They should also tell teachers about any doubts/problems they might come up against when doing so. |
Atenció personalitzada |
Reviews of papers or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).
|
Descripció |
Consulta individual de dubtes o problemes relacionats amb el curs (en hores d'atenció a l'alumnat). Supervisió de treballs. Revisió d'exàmens. Donada la situació d'emergència sanitària, durant el curs 2020-21 s'atendrà els estudiants en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb l'assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs s'informarà a l'estudiant sobre com es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu electrònic, Moodle...) |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
Final report. |
10% |
Proves mixtes |
|
3 tests |
90% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
No late assignments will be accepted. No tests/exams will be taken outside scheduled dates and times, unless properly justified. In cases where results are borderline, regular attendance (above 80%) and active participation in class discussions may be taken into consideration, at the tutor's discretion. Segona Convocatòria will consist of a written exam worth 100% which will include questions and exercises on all the topics covered in the course. Students will not have to write the final report for segona convocatòria. |
Bàsica |
Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press
|
The above-mentioned item is indispensable course material for both English Language 1 and 2. Students should make sure that they acquire it with answers, and ideally, with CD-Rom (although the CD-Rom is not compulsory). Other useful sources - Haynes, S. & Nettle, M. Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises): CUP.
- Parrot, M. 2000. Grammar for English Language Teachers. Cambridge: CUP.
- Swan, M.Practical English Usage.Oxford: OUP.
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|