DADES IDENTIFICATIVES 2020_21
Assignatura (*) ANGLÈS I Codi 12274002
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON , SARAH JANE
Adreça electrònica sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
SUTTON , SARAH JANE
Web http://iiii
Descripció general i informació rellevant <div> El curs es proposa desenvolupar i assolir les capacitats i competències que corresponen a l'usuari independent (nivell B2) del MCER. Al final del curs l'alumne ha de ser capaç de fer front als problemes en situacions de la vida quotidiana de manipulació vocabulari adequat i la fluïdesa al nivell corresponent. <br /></div><div><br /></div><div>Aquesta assignatura combina la presencialitat&nbsp; i la virtualitat en un percentatge encara per determinar. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais)&nbsp; estarà disponible al campus virtual (Moodle) de l’assignatura.</div><div> </div>

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A3 Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d’una segona llengua estrangera.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Grammar 1: Tense review Present, past and perfect tenses
Grammar 2: Auxiliaries Questions, tags, indirect questions, so and neither
Grammar 3:Verb patterns verb and to-infinitive, verb and -ing form, verb and preposition structures, adjective structures.
Grammar 4: Reported speech Tenses, questions
Grammar 5: Conditionals Real and unreal conditionals
Grammar 6: Narrative tenses Past simple, past continuous, past perfect and past perfect continuous
Grammar 7: Future Future continuous and perfect
Grammar 8: Present and past habit will, would, tend to, used to, always
Grammar 9: Verb patterns meaning change
Grammar 10:Present perfect Simple and continuous, stative and dynamic meanings
Grammar 11: Review of the passive tense Covering a range of tenses
Vocabulary 1: Appearances Clothes, collocations, describing people
Vocabulary 2: Relationships Sayings
Vocabulary 3: Collocation Have, make and take
Vocabulary 4: Money Expressions and sayings
Vocabulary 5: Word formation Prefixes and suffixes
Vocabulary 6: Phrasal verbs Types and use
Vocabulary 7: The body Body parts, collocations
Vocabulary 8: Food Food, restaurants and collocation
Pronunciation Integrated into the areas worked on:
Vowel sounds, intonation
Skills 1: Speaking Integrated controlled, freer and free practice
Skills 2: Listening Integrated practice. CD, film, internet.
Skills 3: Reading Integrated practice. Course book texts.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
A3
1 0 1
Sessió Magistral
A3
15 20 35
Treballs
A3
5 7 12
Resolució de problemes, exercicis
A3
1 33 34
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A3
30 0 30
Atenció personalitzada
A3
1 0 1
 
Proves mixtes
A3
1 9 10
Proves mixtes
A3
1 9 10
Proves orals
A3
4 6 10
Proves orals
A3
1 6 7
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació del curs
Sessió Magistral Exposició de llenguatge i habilitats
Treballs Gravació de veu per practicar habilitats de pronunciació
Resolució de problemes, exercicis Deures: exercicis de llenguatge
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
Aplicació del pla d'estudis a través d'una varietat d'exercicis a classe: jocs de rol, debats, treball individual i en parella, activitats en grup.
Atenció personalitzada Els estudiants poden posar-se en contacte amb el professor personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle

Atenció personalitzada
Descripció

Donada la situació d'emergència sanitària, durant el curs 2020-21 s’atendrà els estudiants en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb l'assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs s'informarà a l’estudiant sobre com es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu electrònic, Moodle...)


Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A3
Enregistrament de veu: avaluació de pronunciació 15%
Proves mixtes
A3
Prova de les àrees de llenguatge i habilitats fet a classe. Per incloure tasques auditives, descripció de llenguatge, transformacions, reconeixement de i producció de vocabulari, entre altres 25%
Proves orals
A3
Prova: avaluació de llenguatge, pronunciació, discurs i habilitat comunicatiu 20%
Proves mixtes
A3
Prova de les àrees de llenguatge i habilitats fet a classe. Per incloure tasques auditives, descripció de llenguatge, transformacions, reconeixement de i producció de vocabulari, entre altres 25%
Proves orals
A3
Presentació sobre un tema determinat en petits grups 15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria


Per aprovar el curs és necessari un 60%

Segona convocatòria: Diversos proves del material de la primera part del llibre

Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle).


Fonts d'informació

Bàsica Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan

Oxford Advanced Learner's Dictionary
Intermediate Language Practice with key, Macmillan

Practical English Usage, Michael Swan, OUP

Complementària

Recomanacions

Assignatures que en continuen el temari
ANGLÈS II/12254003


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent