DADES IDENTIFICATIVES 2020_21
Assignatura (*) ANGLÈS II Codi 12274003
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Prerequisits 12274002 Anglès I
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON , SARAH JANE
Adreça electrònica sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
SUTTON , SARAH JANE
Web
Descripció general i informació rellevant <div> El curs es proposa desenvolupar i assolir les capacitats i competències que corresponen a l'usuari independent (nivell B2) del MCER. Al final del curs l'alumne ha de ser capaç de fer front als problemes en situacions de la vida quotidiana, de manipulació vocabulari adequat i de la fluïdesa al nivell corresponent. <br /></div><div><br /></div><div> <p>Aquesta assignatura combina la presencialitat&nbsp; i la virtualitat en un percentatge encara per determinar. En començar el curs, el calendari amb totes les activitats docents previstes (amb horaris i espais)&nbsp; estarà disponible al campus virtual (Moodle) de l’assignatura.</p> </div>

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A3 Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d’una segona llengua estrangera.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Grammar 1:Reporting verbs Verb patterns
Grammar 2: Modals Past obligation
Grammar 3: Articles definite and indefinite
Grammar 4:Passive Have/get something done
Grammar 5: Modals Past deduction
Grammar 6: Relative clauses defining and non-defiining
Grammar 7: Emphasis cleft sentences
Grammar 8: Future forms review -will, going to, present continuous, might,
Grammar 9: Participle clauses present and past
Grammar 10: Nouns quantity expressions
Vocabulary 1: Holidays travel
Vocabulary 2: Word formation adjective suffixes -ful, -less, -ish
Vocabulary 3: Describing people character
Vocabulary 4: Compounds adjectives
Vocabulary 5: Places architecture
Vocabulary 6: Education -
Vocabulary 7: Colloquial expressions -
Vocabulary 8: Houses furnishings
Pronunciation Integrated into the areas covered
Skills 1: Speaking Integrated controlled, freer and free practice
Skills 2: Listening Variety of sources, CD, teacher, internet clips and film
Skills 3: Reading Course book texts
Skills 4: Writing Description

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
A3
1 0 1
Sessió Magistral
A3
15 20 35
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
CT1
20 0 20
Presentacions / exposicions
CT1
8 5 13
Resolució de problemes, exercicis
CT1
1 35 36
Atenció personalitzada
A3
1 0 1
 
Proves mixtes
A3
1 10 11
Proves mixtes
A3
1 10 11
Proves orals
CT1
5 5 10
Proves de desenvolupament
A3
7 5 12
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation
Sessió Magistral Language input
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities.
Presentacions / exposicions Group presentation:
students prepare a chosen language area and present it in class using a variety of presentation and practice techniques
Resolució de problemes, exercicis Homework exercises
Atenció personalitzada Students can personally contact the teacher in the office or through Moodle

Atenció personalitzada
Descripció

Donada la situació d'emergència sanitària, durant el curs 2020-21 s’atendrà els estudiants en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb l'assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs s'informarà a l’estudiant sobre com es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial, per correu electrònic, Moodle...)


Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
CT1
Group presentations of a language area. Assessed on oral skills, content and effectiveness. 15%
Proves orals
CT1
Students speak in small groups and are assessed on their language, pronunciation, discourse and communicative skills 20%
Proves mixtes
A3
A variety of exercises testing language areas covered. To include gap-fill texts, transformations, descriptions of language, listening amongst others. 25%
Proves mixtes
A3
A variety of exercises testing language areas covered. To include gap-fill texts, transformations, descriptions of language, listening amongst others. 25%
Proves de desenvolupament
A3
Students produce a piece of writing based on practice in class. 15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle).

The pass mark for the course is set at 60%

Final Exam: A series of tests based on the 2nd part of the course book

To involve any of the following: reading, listening, grammar, vocabulary, writing and speaking


Fonts d'informació

Bàsica Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan

The above book is the same as for Anglès 1, we will use the second half of it for Anglès 2.

Complementària

Recomanacions


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
ANGLÈS I/12254002
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent