Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A3 |
Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A3 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d’una segona llengua estrangera.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Grammar 1:Reporting verbs |
Verb patterns |
Grammar 2: Modals |
Past obligation |
Grammar 3: Articles |
definite and indefinite |
Grammar 4:Passive |
Have/get something done |
Grammar 5: Modals |
Past deduction |
Grammar 6: Relative clauses |
defining and non-defiining |
Grammar 7: Emphasis |
cleft sentences |
Grammar 8: Future forms review |
-will, going to, present continuous, might, |
Grammar 9: Participle clauses |
present and past |
Grammar 10: Nouns |
quantity expressions |
Vocabulary 1: Holidays |
travel |
Vocabulary 2: Word formation |
adjective suffixes -ful, -less, -ish |
Vocabulary 3: Describing people |
character |
Vocabulary 4: Compounds |
adjectives |
Vocabulary 5: Places |
architecture |
Vocabulary 6: Education |
- |
Vocabulary 7: Colloquial expressions |
- |
Vocabulary 8: Houses |
furnishings |
Pronunciation |
Integrated into the areas covered |
Skills 1: Speaking |
Integrated controlled, freer and free practice |
Skills 2: Listening |
Variety of sources, CD, teacher, internet clips and film |
Skills 3: Reading |
Course book texts |
Skills 4: Writing |
Description |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
15 |
20 |
35 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
20 |
0 |
20 |
Presentacions / exposicions |
|
8 |
5 |
13 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
35 |
36 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
Proves mixtes |
|
1 |
10 |
11 |
Proves mixtes |
|
1 |
10 |
11 |
Proves orals |
|
5 |
5 |
10 |
Proves de desenvolupament |
|
7 |
5 |
12 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation
|
Sessió Magistral |
Language input |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities. |
Presentacions / exposicions |
Group presentation:
students prepare a chosen language area and present it in class using a variety of presentation and practice techniques |
Resolució de problemes, exercicis |
Homework exercises |
Atenció personalitzada |
Students can personally contact the teacher in the office or through Moodle |
Descripció |
Donada la situació d'emergència
sanitària, durant el curs 2020-21 s’atendrà els estudiants en tutoria
individualitzada i/o grupal per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i
altres qüestions relacionades amb l'assignatura. La tutoria podrà ser
presencial i/o virtual. A principis de curs s'informarà a l’estudiant sobre com
es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial,
per correu electrònic, Moodle...) |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Group presentations of a language area. Assessed on oral skills, content and effectiveness. |
15% |
Proves orals |
|
Students speak in small groups and are assessed on their language, pronunciation, discourse and communicative skills |
20% |
Proves mixtes |
|
A variety of exercises testing language areas covered. To include gap-fill texts, transformations, descriptions of language, listening amongst others. |
25% |
Proves mixtes |
|
A variety of exercises testing language areas covered. To include gap-fill texts, transformations, descriptions of language, listening amongst others. |
25% |
Proves de desenvolupament |
|
Students produce a piece of writing based on practice in class. |
15% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle). The pass mark for the course is set at 60% Final Exam: A series of tests based on the 2nd part of the course book To involve any of the following: reading, listening, grammar, vocabulary, writing and speaking |
Bàsica |
Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan
|
The above book is the same as for Anglès 1, we will use the second half of it for Anglès 2. |
Complementària |
|
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|