Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell superior.
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell superior.
Elabora un discurs oral i/o escrit concís i coherent a fi de comunicar els resultats del treball realitzat a un nivell superior.
Domina las tècniques i les estratègies pròpies del discurs oral i/o escrit.
Obté consciència dels errors més comuns que es produeixen en el procés de transferència entre l’anglès i l’espanyol/català, a fi d’identificar-los i corregir-los.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT5 |
Produir un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques.
Construir un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Elaborar un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu.
Usar els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral.
Construir un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada.
Produir un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactuar de manera efectiva amb l’auditori.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Talking in public |
-Organization
-Delivery
-Answering questions |
2. Types of presentations |
-Reporting an event
-Making an announcement
-Influencing the audience
-Making a speech |
3. Selecting your materials |
-Purpose of the talk
-Timing
-Audience |
4. Organization and structure of a presentation |
-Introduction
-Development
-Conclusions
-From written document to oral delivery |
5. Pronunciation |
-Rhythm
-Intonation
-Fluency vs. accuracy
-Hesitation |
6. Grammar |
-Syntax of spoken language |
7. Vocabulary |
-Connectors
-Synonyms
-Specialized vocabulary |
8. Pragmatics |
-Register
-Context
-Body language
-Cultural aspects |
9. Visual aids |
-Electronic presentations
-Timing |
10. Delivery |
-Target audience
-Content
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
3 |
4 |
Seminaris |
|
52 |
47 |
99 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves pràctiques |
|
2 |
20 |
22 |
Proves pràctiques |
|
2 |
20 |
22 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Basic explanations about course content and dynamics |
Seminaris |
Students will be exposed to an array of techniques to improve their oral proficiency and communication skills. |
Atenció personalitzada |
One-on-one interaction with students, |
Descripció |
Donada la situació d'emergència sanitària, durant el curs 2020-21 s’atendrà els estudiants en tutoria individualitzada i/o grupal per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions relacionades amb l'assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o virtual. A principis de curs s'informarà a l’estudiant sobre com es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà presencial o per videoconferència, per correu electrònic, Moodle...). |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves pràctiques |
|
1 speech
1 read-aloud exercise
|
10% + 10% |
Proves pràctiques |
|
2 individual presentations
2 pair/group presentations
|
20% + 20%
20% + 20% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària, s'adaptarà l'avaluació per tal què es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle). Donada la naturalesa d'aquest curs i el seu émfasi en la pràctica oral, els estudiants han d'assistir a classe i participar de forma activa a l'aula. 2ª CONVOCATÒRIA: Per la 2ª Convocatòria caldrà fer el següent: -S'han de completar de manera satisfactòria totes les tasques que s'especifiquen a sota. En cas de no fer alguna d'aquestes tasques o fer-ho fora de les dates assignades, l'estudiant no podrà aprovar el curs. 1. L'estudiant haurà de preparar 1 PRESENTACIÓ ORAL: (60 % de la nota final) · La presentació haurà de ser original (no reutilitzada) i sobre un tema acadèmic relacionat amb els Estudis Anglesos. L'estudiant haurà de consultar el tema amb els professors de l'assignatura al Gener, dues setmanes abans de l'examen com a minim. · La presentació tindrà una durada de 15 minuts com a mínim. Es pot fer amb powerpoint o Prezi. El document de powerpoint per fer la presentació s'entregarà a finals de Gener. Les dues professores de l'assignatura avaluaran la presentació de cada estudiant. · També s'espera que l'estudiant faci preguntes després de les presentacions d'altres companys de curs. 2. UN EXERCICi de comunicació oral en anglès sobre una situació concreta (20 % de la nota final) 3. UN EXERCICi de detecció d'errades en Presentacions orals (20% de la nota final) |
Bàsica |
Graham Burton, Presenting: Deliver Presentations with Confidence, Collins EAP, 2013
Mark Powell, Presenting in English, Thomson Heinle, 2002
|
Materials will be made
available through the photocopy facility or through Moodle. |
Complementària |
Marion Grussendorf, English for Presentations, Oxford Univ. Press, 2007
J. K. Alberts, T. Nakayama, J. Martin, Human Communication in Society, Allyn and Bacon, 2010
|
|
|
Altres comentaris |
Com que es tracta d'una assignatura que és de tipus pràctic al 100 %, es recomana els estudiants assistir a classe de manera habitual i treure el màxim de profit de les possibilitats que els dóna de poder practicar la coumunicació oral en anglès. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|