Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A4 |
Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats |
| A5 |
Identificar, descriure, analitzar i avaluar recursos, estratègies, mètodes i procediments didàctics emprats en l'ensenyament de la llengua anglesa i aplicar-los adequadament en qualsevol entorns ILE / ISL i en funció de les necessitats de l'alumnat. |
| A7 |
Analitzar, comparar, gestionar i avaluar la pràctica docent d'acord amb les necessitats de l'alumnat |
| A8 |
Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares | | C1 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A4 |
Planifica, analitza, compara i avalua el currículum docent de llengua anglesa en diferents nivells; desenvolupa i aplica metodologies didàctiques, grupals o individuals i personalitzades, adaptades a la diversitat dels estudiants
| | A5 |
Argumenta i raona sobre com, quan, i de quina manera treballar les destreses comunicatives en la classe de llengua anglesa
| | A7 |
Desenvolupa l'habilitat de detectar dificultats d'aprenentatge, i aplica la metodologia adequada per a superar-les
| | A8 |
Identifica, descriu i analitza els principals enfocaments metodològics utilitzats en l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B1 |
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
| | B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| C1 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
|
tema |
Subtema |
The history of L2 methodology: methodologies and approaches |
|
Classroom management
|
|
Teaching grammar, lexis, productive skills (speaking and writing) and receptive skills (listening and reading). |
|
Focusing on language: errors' correction |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
1 |
2 |
3 |
Sessió Magistral |
|
10 |
30 |
40 |
Simulació |
|
4 |
43 |
47 |
Treballs |
|
4 |
43 |
47 |
Fòrums de debat |
|
1 |
5 |
6 |
Atenció personalitzada |
|
5 |
2 |
7 |
|
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Theoretical introduction to the subject |
Sessió Magistral |
Theory of L2 teaching, a review of methodologies and approaches |
Simulació |
Hands-on experience and teaching simulation. |
Treballs |
Written assignments. |
Fòrums de debat |
Participation in the online course forum of discussion |
Atenció personalitzada |
Online tutoring |
descripción |
Students will be in contact with the professor on a regular basis. |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Simulació |
|
Students will be faced with a "real situation" and will have to solve some issues related to the development of a language classroom. Detailed information will be provided at the beginning of the course. |
60% |
Treballs |
|
Students will have to submit a short paper that will require the application of the theoretical knowledge into practise. |
40% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Los estudiantes matriculados en la URV siguen el sistema ECTS y tienen derecho a las convocatorias de evaluación indicadas en la normativa académica de grado y máster vigente. |
Bàsica |
|
- Brown, H.D., Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy. London: Pearson Longman, 2005
- Gebhard, J.G., Teaching English as a Foreign or Second Language: A Teacher Self-development and Methodology Guide. Michigan: The University of Michigan Press, 2006 Nunan, D., Language teaching methodology: a textbook for teachers. New York [etc.] : Prentice Hall, 1991
- Sanad, H., The Basics of Methodology: A Helping Guide For Pre-Service And In-Service Teachers Majoring In English As A Foreign Or Second Language. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2011
- Scrivener, J., Learning teaching: a guidebook for English language teachers. Oxford: Macmillan, 2005
- Thornbury, S., Uncovering grammar. Oxford: Macmillan Heinemann English Language Teaching, 2001 Thornbury, S., How to Teach Speaking. Essex: Pearson Education: 2005
- Ur, P., A Course in English Language Teaching. Cambridge: CUP, 1999
|
Complementària |
|
Brown, H.D., Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy. London: Pearson Longman, 2005Brumfit, C., Communicative methodology in language teaching: the roles of fluency and accuracy. Cambridge [etc.]: Cambridge University Press, 1984 Celce-Murcia, M., Discourse and context in language teaching: a guide for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press, cop. 2000 Dale, E., Audiovisual methods in teaching. New York [etc.] : Holt, Rinehart and Winston, 1969 Dudeney, G., Ur, P., The Internet and Language Classroom: A practical Guide for Teachers. Cambridge: CUP, 2007 Gebhard, J.G., Teaching English as a Foreign or Second Language: A Teacher Self-development and Methodology Guide. Michigan: The University of Michigan Press, 2006 Gower, R., Teaching practice handbook. Oxford: Macmillan Education, 2005 Grabe, W., Reading in a second language moving from theory to practice. New York: Cambridge University Press, cop.2009 Kenworthy, J., Teaching English pronunciation. London [etc.] : Longman, 1987Lazar, G., Literature and language teaching: a guide for teachers and trainers. Cambridge: Cambridge University Press, 1993 Lewis, M., The Lexical approach: the state of ELT and a way forward. Hove: Language Teaching Publications, cop. 1993 McKay, H., Teaching adult second language learners. Cambridge: Cambridge University Press, 1999Mehisto, P., Uncovering CLIL: Content and Language Integrated Learning in bilingual and multilingual education. Oxford: Macmillan Education, cop. 2008 Moon, J., Children learning English. Oxford: Macmillan Heinemann English Language Teaching, 2000 Nunan, D., Designing tasks for the communicative classroom. Cambridge [etc.]: Cambridge University Press, 1989 Nunan, D., Language teaching methodology: a textbook for teachers. New York [etc.] : Prentice Hall, 1991 Richards, J. C., Approaches and methods in language teaching. Cambridge: University Press, 2001 Richards, J.C., Renandya W. A., Methodology in language teaching: an anthology of current practice. New York [etc.]: Cambridge University Press, 2002 Warschauer, M., E-Mail for English teaching: bringing the internet and computer learning networks into the language classroom. Alexandria: TESOL, cop. 1995 Vandergrift, L., Teaching and learning second language listening: metacognition in action. New York : Routledge, 2012 |
Asignaturas que se recomienda cursar simultáneamente |
ADQUISICIÓ DE SEGONES LLENGÜES/12865101 | APRENENTATGE DE LA LLENGUA ASSISTIT PER ORDINADOR (ALAO) I NOVES TECNOLOGIES EN L'ENSENYAMENT DE L/A/12865104 |
|
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|