Type A
|
Code |
Competences Specific | | A2 |
Desenvolupar habilitats professionals (lideratge, negociació, comunicació, etc.) que capacitin l'estudiant per a l'exercici de tasques de coordinació d'equips en empreses, institucions i organitzacions de caràcter públic o sense ànim de lucre que operen en l'àmbit internacional. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes. |
| CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development) |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| A2 |
Reconèixer i desenvolupar els fonaments i les tècniques de negociació.
Desenvolupar capacitats i habilitats per al lideratge, la coordinació d'equips humans i la presa de decisions.
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexes.
| | CT6 |
Desenvolupar habilitats per gestionar la carrera professional. (Carreer development)
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
NEGOCIACIÓ |
1. El procés i la preparació de la negociació
2. El desenvolupament de la negociació
3. Les concessions i l'acord
4. Psicologia aplicada a la negociació
5. La negociació en grups
6. Assertivitat i escolta activa
7. Material de suport a la negociació
8. Entorn físic de la negociació
9. Estils de negociació
10. La negociació comercial |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
Sessió Magistral |
|
15 |
20 |
35 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
10 |
15 |
25 |
Atenció personalitzada |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
10 |
12 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Presentació del programa de l'assignatura, els seus continguts, metodologia i criteris d'avaluació. |
Sessió Magistral |
S’introdueixen els continguts conceptuals de l’assignatura. Són de tipus participatiu, i s’espera que l’estudiant aprofundeixi el seu coneixement del temari a base d’estudi personal fora de l’entorn de l’aula. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Es proposarà una sèrie d’activitats pràctiques relacionades amb el contingut de l’assignatura. |
Atenció personalitzada |
Utilització de les hores d'atenció a l'estudiant per a resoldre qüestions i dubtes concrets. |
Description |
Utilització de les hores d'atenció a l'estudiant per a resoldre qüestions i dubtes concrets. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Aplicació dels conceptes teòrics claus a la pràctica.
Resultats de les activitats portades a terme a l’aula. |
60% |
Proves mixtes |
|
Prova d’integració: Prova final on es requereix integrar els coneixements i habilitats de tots els temes vistos en l'assignatura.
|
40% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
La segona convocatòria consistirà en un examen(100% de la nota) d'integració de tots els continguts de l'assignatura. |
Bàsica |
De Manuel Dasí, F. y Martínez Vilanova, R., Técnicas de negociación: Un método práctico, 2015, Madrid: ESIC
Lewicki, R.J.; Saunders, D.M. y Barry, B., Fundamentos de negociación, 2008, México: McGraw-Hill
Lewicki, R. J., Piense antes de hablar: Guía completa de la negociación estratégica, 2003, Barcelona: Deusto
|
|
Complementària |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|