IDENTIFYING DATA 2020_21
Subject (*) ANGLÈS PER A NEGOCIS Code 16675201
Study programme
Mercats Internacionals (2016)
Cycle 2n
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
3 Optativa 2Q
Modality and teaching language
Prerequisites
Department Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinator
FULLANA GARCIA, CELIA
E-mail celia.fullana@urv.cat
Lecturers
FULLANA GARCIA, CELIA
Web
General description and relevant information

Competències
Type A Code Competences Specific
 A2 Desenvolupar habilitats professionals (lideratge, negociació, comunicació, etc.) que capacitin l'estudiant per a l'exercici de tasques de coordinació d'equips en empreses, institucions i organitzacions de caràcter públic o sense ànim de lucre que operen en l'àmbit internacional.
Type B Code Competences Transversal
Type C Code Competences Nuclear

Resultats d'aprenentage
Type A Code Learning outcomes
 A2 Desenvolupar les capacitats en llengua anglesa d'expressar-se oralment i per escrit, així com millorar les habilitats de comprensió auditiva i de lectura, per ser competent en un entorn professional.
Type B Code Learning outcomes
Type C Code Learning outcomes

Continguts
Topic Sub-topic
Competències professionals Tècniques de lideratge (gestió, negociació, informes, reunions)
Tècniques de comunicació (Skype, correu electrònic, telèfon, en persona)
Treball de recerca (Com sol · licitar, crear un CV, entrevista de feina)
Gestió del vocabulari especialitzat
El curs inclourà vocabulari de: Macroeconomia
Mercats financers
Entitats empresarials
Comptabilitat

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours
Hours outside the classroom
(**) Total hours
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A2
21 35 56
Presentacions / exposicions
A2
5 10 15
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves mixtes
A2
2 0 2
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries Presentació del curs
Sessió Magistral Introducció de continguts, pràctica, resolució de problemes i interacció
Presentacions / exposicions Els estudiants hauran de realitzar una presentació davant de la classe sobre un tema previ seleccionat
Atenció personalitzada L'estudiant pot discutir problemes relacionats amb la classe amb l'instructor durant les hores d'oficina

Atenció personalitzada
Description
Els estudiants poden concertar sessions de tutoria amb el professor/a per debatre problemes relacionats amb els continguts. La notificació prèvia per correu electrònic és indispensable pel funcionament correcte de les sessions de tutoria

Avaluació
Methodologies Competences Description Weight        
Presentacions / exposicions
A2
Els estudiants hauran de fer treballs en grup i exposar-los davant de la classe. 30%
Proves mixtes
A2
Examen final o similar. 40%
Others  

Un document amb tota la feina realitzada per l'estudiant, més la seva assistència presencial.

30%
 
Other comments and second exam session

A la segona convocatòria els estudiants tindran un únic examen que valdrà un 100% de la nota.


Fonts d'informació

Bàsica , Longman Business English Dictionary, Murphy, Michael; Mascull, Bill, Pearson Education Limited, 2000
, Oxford Dictionary of Business English, Tuck, Allene, Oxford University Press, 1993

Complementària

Recomanacions

Subjects that are recommended to be taken simultaneously
COMUNICACIÓ I GESTIÓ INTERCULTURAL/16675105
TÈCNIQUES DE NEGOCIACIÓ/16675106
LIDERATGE I PRESA DE DECISIONS/16675108

(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.