Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Arquitectures de microcontroladors |
|
Programació de microcontroladors |
|
Arquitectures mòbils |
|
Programació de dispositius mòbils |
|
Dispositius de seguretat |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
14 |
28 |
42 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
27 |
57 |
84 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
4 |
5 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
1 |
5 |
6 |
Proves pràctiques |
|
1 |
11 |
12 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura |
Sessió Magistral |
Classes de teoria per presentar els diferents elements i conceptes que formen l'assignatura. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
Pràctiques en laboratori, de programació de sistemes encastats i dispositius mòbils |
Atenció personalitzada |
Consultes als professors per resoldre problemes i dificultats d'aprenentatge |
Descripció |
El professor atendrà l'alumne/a per resoldre els problemes i dificultats d'aprenentatge de les matèries i competències de l'assignatura. A causa de l’emergència sanitària, l’atenció a l’estudiant es podrà realitzar mitjançant reunions on line, en horaris concertats prèviament per correu electrònic, o mitjançant altres eines virtuals. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Desenvolupament de la pràctica de l'assignatura |
50% |
Proves objectives de tipus test |
|
Qüestionari Moodle sobre conceptes de teoria |
40% |
Proves pràctiques |
|
Presentació/defensa/entrevista de la pràctica desenvolupada |
10% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
A la segona convocatòria la teoria s'avalua amb un qüestionari Moodle i la pràctica oferint un segon termini de lliurament de la mateixa pràctica. Els exàmens es realitzaran de forma presencial. A causa de l'emergència sanitària, en cas de confinament o de restriccions en la mobilitat, les activitats avaluatives, inclosos els exàmens, es farien online en les dates previstes. En l'espai Moodle de cada assignatura hi podreu consultar la informació actualitzada. |
Bàsica |
Elecia White, Making Embedded Systems: Design Patterns for Great Software, O'Reilly, Oct. 2011
Budi Kurniawan, Android Application Development: A Beginner’s Tutorial, Brainy Software, Feb. 2015
|
|
Complementària |
Jeremy Blum, Exploring Arduino: tools and techniques for engineering wizardry, Wiley, Aug. 2013
Greg Milette, Adam Stroud, Android Sensor Programming, John Wiley & Sons, Jun. 2012
Tyler Moskowite, Android and Arduino, O'Reilly, Sep. 2012
Jeff McWherter, Scott Gowell, Professional Mobile Application Development, Wrox, Sep. 2012
|
|
|
Altres comentaris |
Aquesta assignatura s'imparteix integrament en anglès. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|