Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | CE14 |
Capacitat per analitzar i aplicar la normativa i la regulació dels dispositius, equips, instruments i programes utilitzats en biomedicina i salut en els àmbits nacional, europeu i internacional.
|
| CE16 |
Capacitat per a realitzar individualment i presentar i defensar davant un tribunal universitari, un projecte en l'àmbit de la bioenginyeria de naturalesa professional en el qual se sintetitzen i integren les competències adquirides en els ensenyaments.
|
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
| CT2 |
Gestionar la informació i el coneixement mitjançant l'ús eficient de les TIC. |
| CT3 |
Resoldre problemes de forma crítica, creativa i innovadora en el seu àmbit d'estudi. |
| CT4 |
Treballar de forma autònoma i en equip amb responsabilitat i iniciativa. |
| CT5 |
Comunicar informació de forma clara i precisa a audiències diverses. |
| CT6 |
Identificar el procés d'aprenentatge i l'orientació acadèmica i professional. |
| CT7 |
Aplicar els principis ètics i de responsabilitat social com a ciutadà i com a professional. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CE14 |
Aplica la legislació adequada al projecte.
S'ajusta a les especificacions, reglaments i normes aplicables al projecte.
| | CE16 |
Desenvolupa el projecte proposat amb autonomia en l'àmbit de la bioenginyeria.
Utilitza mètodes i tècniques adequades al treball assignat.
Sel.lecciona i aplica una metodologia de treball adequada al projecte.
Avalua el compliment dels objectius marcats.
Justifica les competències específiques aplicades en el desenvolupament del projecte.
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa.
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Utilitza informació en llengua estrangera d'una manera clara i eficaç.
| | CT2 |
Domina les eines per gestionar la pròpia identitat i les activitats en un entorn digital
Cerca i obté informació de manera autònoma amb criteris de fiabilitat i pertinença
Organitza la informació amb les eines adients (en línia i presencials) que li permetin desenvolupar les seves activitats acadèmiques.
Elabora informació amb les eines i formats adients a la situació comunicativa, i ho fa de manera honesta
Utilitza les TIC per compartir i intercanviar informació
| | CT3 |
Identifica la situació plantejada com un problema en l’àmbit de la disciplina i te la motivació per afrontar-lo.
Segueix un mètode sistemàtic per dividir el problema en parts, identifica les causes i aplica els coneixements propis de la disciplina.
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris per afrontar el problema
Inclou els aspectes concrets de la solució proposada en un model realista
Reflexiona sobre el model proposat i es capaç de trobar-hi limitacions i proposar millores
| | CT4 |
Identifica el propi rol dins del grup i coneix els objectius i tasques del grup
Comunica i actua dins del grup per facilitar la cohesió i el rendiment.
Es compromet amb les tasques i l’agenda del grup
Col·labora dins del grup en un bon clima de treball i en la resolució de problemes
| | CT5 |
Produeix un text de qualitat, sense errors gramaticals i ortogràfics, amb una presentació formal acurada i un ús adequat i coherent de les convencions formals i bibliogràfiques
Construeix un text estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Elabora un text adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu
Utilitza els mecanismes de comunicació no verbal i els recursos expressius de la veu necessaris per fer una bona intervenció oral
Construeix un discurs estructurat, clar, cohesionat, ric i d’extensió adequada
Produeix un discurs adequat a la situació comunicativa, consistent i persuasiu, i interactua de manera efectiva amb l’auditori
| | CT6 |
Aprofundeix en l’autoconeixement acadèmic, laboral o professional
Identifica el propi procés d’aprenentatge
Analitza l’entorn laboral o professional de l’àmbit d’estudi
Dissenya itineraris acadèmics i d’inserció laboral o professional
| | CT7 |
Coneix les principals desigualtats i discriminacions que es produeixen per raó de gènere i compren les causes
Identifica els principals problemes ambientals
Reconeix i reflexiona sobre les necessitats i problemàtiques socials, i s’implica en la millora de la comunitat
Reconeix els conceptes ètics i deontològics de l’àrea de coneixement, mostra capacitat crítica i de diàleg, i fa un ús responsable de les normes que l’afecten com a membre de la comunitat universitària
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
Procediments establerts per l'Escola d'Enginyeria Tècnica Superior i el Departament d'Informàtica i Matemàtiques. Tota la información es trobaran a l'espai Moodle de l'assignatura. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
18 |
0 |
18 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
0 |
270 |
270 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
1 |
10 |
11 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Proposta de Treballs Fi de Grau (TFG) per part dels professors i professores dels departaments que participen en el grau a través del Moodle. L'estudiant també pot proposar directament algun tema del seu interès.
|
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
El tutor/tutora realitzarà sessions periòdiques de supervisió i orientació e el desenvolupament del treball fi de grau. El mecanisme de coordinació li serà comunicat pel tutor/tutora en qüestió.
|
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
L'alumne ha de realitzar les tasques per a la consecució dels objectius del TFG i escriure una memòria, la qual haurà de ser visada pel tutor/ tutora per tal de procedir a la lectura i defensa.
|
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
La assignación de tutor o tutora quedarà reflectit a la página web de l'assignatura. |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
Abans que finalitzi el termini de entrega de TFG, l'alumne ha d'elaborar la memòria del TFG i els corresponents resums, full de metadades, etc... per tal que siguin revisats pel tutor/tutora i tremesos a l'espai Moodle de l'assignatura.
Posteriorment haurà de defensar el seu projecte de forma oral davant d'un tribunal, que serà el que realitzarà l'avaluació. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques). |
Descripció
|
El tutor/tutora del projecte el supervisa de manera personalitzada; en funció de les necessitats de la temàtica, del projecte i l'aprenentatge de l'alumne. L'estudiant podrà fer el TFG en un centre extern. En aquest cas serà necessari anomenar un tutor del centre i un tutor/tutora a la universitat. |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
Es defensa el TFG de forma oral davant un tribunal. Els criteris de valoració del treball estan descrits a l'espai Moodle de l'assignatura. |
100 |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|