Type A
|
Code |
Competences Specific | | CE4 |
Dissenyar i implementar programari i maquinari per a sistemes electrònics digitals en l'automòbil, mitjançant dispositius de lògica programable i / o microcontroladors.
|
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| CE4 |
Coneix la descripció VHDL dels circuits digitals
Coneix els dispositius FPGA i el flux de disseny HDL
Sap simular i verificar un disseny sobre FPGAs
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Introducció a les FPGAs |
Overview
Spantan-6 architecture: CLB, Routing resources, I/O resources, BRAM, DSP |
VHDL per sintesi |
Design flow: functional, post-synthesis and post-layout simulation
Entity, architecture, package, package body
Testbench
Libraries: WORK, STD, IEEE
MLV9
RTL, behavioural & structural descriptions
Constants, signals and variables
VHDL Simulation and delta delay
Assertions |
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
4 |
50 |
54 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves pràctiques |
|
2 |
16 |
18 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Descripció de la materia i la seva evaluació |
Resolució de problemes, exercicis |
Resolució, simulació i enviament de in conjunct de problemes i exercicis |
Atenció personalitzada |
Resolució de dubtes dels problemes i exercicis proposats |
Description |
Asistencia als estudiants amb problemes dels exercicis |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Conjunt de problemes i exercicis per resoldre, simular i enviar |
50% |
Proves pràctiques |
|
Conjunt de questions basades en un exercic práctic |
50% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
|
Bàsica |
E. Cantó, Powerpoint slices, ,
J. Bhasker, A VHDL Primer, 3rd, Prentice Hall
Xilinx, Spartan-6 Family (DS160), ,
Xilinx, Spartan-6 Family (DS160), ,
|
|
Complementària |
J.P. Deschamps, et all, Guide to FPGA implementation of Arithmetic Functions, , Prentice Hall
J.P. Deschamps, Sintesis de Circuitos Digitales. Un Enfoque Algorítmico, , Thompson
|
|
Subjects that continue the syllabus |
LABORATORI DE SISTEMES ENCASTATS I COMUNICACIONS/17695112 | TREBALL DE FI DE MÀSTER/17695301 |
|
|
Other comments |
Es requereix el coneixement previ de la codificació de nombres en binary (naturals, complement A2) i de circuits digitals (combinacionals, secuencials, FSM) |
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|