Type A
|
Code |
Competences Specific | | CE1 |
Conèixer els sistemes sostenibles de generació i transport d'energia elèctrica, i els dispositius de conversió i emmagatzematge d'energia del vehicle elèctric.
|
| CE2 |
Concebre i implementar arquitectures de distribució i emmagatzematge d'energia en el vehicle elèctric.
|
| CE3 |
Controlar convertidors de potència i motors de vehicles elèctrics, dissenyant xarxes de compensació i aplicant algoritmes de regulació.
|
Type B
|
Code |
Competences Transversal | | CT3 |
Resoldre problemes complexos de forma crítica, creativa i innovadora en contextos multidisciplinars.
|
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| CE1 |
Coneix els dispositius de conversió i emmagatzematge d'energia del vehicle elèctric
| | CE2 |
Concep i implementa arquitectures d'emmagatzematge d'energia en el vehicle elèctric
| | CE3 |
Controla convertidors de potència i motors de vehicles elèctrics, dissenyant xarxes de compensació i aplicant algoritmes de regulació
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
| CT3 |
Reconeix la situació plantejada com un problema en un entorn multidisciplinari, investigador o professional, i afrontar-lo de manera activa
Segueix un mètode sistemàtic amb un enfocament global per dividir un problema complex en parts i per identificar les causes aplicant el coneixement científic i professional
Dissenya una solució nova utilitzant els recursos necessaris i disponibles per tal d’afrontar el problema
Elabora un model realista que concreti tots els aspectes de la solució proposada
Avalua el model proposat contrastant-lo amb el context real d’aplicació i ser capaç de trobar limitacions i proposar millores
|
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
Tema I. Emmagatzematge d'energia
|
• Conceptes relatius a energia i potència.
• Tecnologies d'emmagatzematge d'energia.
• Emmagatzematge amb bateries, conceptes bàsics i tecnologies.
• Emmagatzematge amb piles de combustible, conceptes bàsics i tecnologies.
|
Tema II. Gestió d'energia |
• Gestió i cooperació de diferents sistemes d'emmagatzematge.
• Infraestructura de càrrega, tecnologies i estàndards.
• Topologies convertidores per a emmagatzematge.
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1.5 |
2 |
3.5 |
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
|
2 |
1 |
3 |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
1 |
25 |
26 |
Webminari |
|
0 |
2 |
2 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
22.5 |
22.5 |
Treballs |
|
1 |
9 |
10 |
Webconferència |
|
0 |
7.5 |
7.5 |
Atenció personalitzada |
|
0.5 |
0 |
0.5 |
|
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura:objectius, avaluació, etc. |
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
Conferència convidada. Temàtica variable segons els curs. |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
Col·lecció de transparències disponible al Campus Virtual. Selecció d'articles científics. Capítols de bibliografía bàsica. Aquesta activitat és prèvia i imprescindible per aprofitar altres activitas: webminari, problemes, webconferència.
Es distribueix per temes/subtemes. |
Webminari |
Seminari online, via moodle. |
Resolució de problemes, exercicis |
Col·lecció de problemes proposats sobre aspectes de la documentació escrita i conferència convidada. |
Treballs |
Treball original (individual i/o en equip) de síntesi sobre temes proposats pels professors. S'ha de generar documentació escrita que es lliura via Campus Virtual. |
Webconferència |
Classes magistrals en directe i enregistrades pels professors per revisió posterior. La sessió en directe permet participació remota dels estudiants que poden fer preguntes. |
Atenció personalitzada |
Els alumnes poden consultar dubtes als professors respecte qualsevol activitat formativa i les seves avaluacions. |
Description |
Atenció presencial al despatx (amb cita prèvia), per videoconferència (Skype amb cita prèvia), correu electrònic, missatges/fòrum del Campus Virtual. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Col·lecció de problemes, exercicis que s'han de resoldre i lliurar via Campus Virtual. |
20% |
Treballs |
|
Treballs sobre temes diversos que s'han de lliurar via Campus Virtual. Inclouen el desenvolupament/simulació de models. |
40% |
Webconferència |
|
Té associat un examen presencial (prova mixta) que pot incloure preguntes tipus test, preguntes de teoria i problemes. |
40% |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
- Per fer la mitjana de les qualificacions és necessari obtenir una qualificació mínima de 3,5/10 a l'examen presencial i de 3,5/10 a la qualificació conjunta de la resta de proves (test, problemes i treballs).- A la segona convocatòria només es podrà millorar la qualificació de l'examen presencial i dels treballs. Tan el test com els problemes són tasques que no es poden recuperar a la segona convocatòria. - No és permès l'ús de dispositius mòbils (telèfons, tabletes, rellotges intel·ligents, etc.) a l'examen. Les activitats avaluatives seran individuals tot i que en pot haver de col·laboratives que s'identificaran expressament així. |
Bàsica |
Husain, I., & Anderson, J., Electric and hybrid vehicles?: design fundamentals, 2nd, 2010
Giral, R., Olalla, C., Valderrama, H., Material al Moodle, cada curs, cada curs
|
|
Complementària |
Ehsani, M., Gao, Y., Longo, S., & Ebrahimi, K., Modern Electric, Hybrid Electric, and Fuel Cell Vehicles: Fundamentals, Theory, and Design, 3rd, 2018
Jiang, J. and Zhang, C., Fundamentals and Application of Lithium-ion Battery Management in Electric Drive Vehicles, , 2015
|
Selecció d'articles de revista: divulgatius i científics. |
Subjects that continue the syllabus |
LABORATORI D'ELECTRÒNICA DE POTÈNCIA/17695111 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
ARQUITECTURA ELÈCTRICA DEL VEHICLE/17695101 | GENERACIÓ D'ENERGIA ELÈCTRICA/17695106 |
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|