Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Organització industrial |
|
2. Avaluació de les idees de negoci |
|
3. Estratègia de la innovació |
|
4. Estratègia comercial (Marketing) |
|
5. Planificació i logística (Supply chain management) |
|
6. Legislació mercantil i laboral |
|
7. Comptabilitat de finances (Funding raising) |
|
8. Drets de propietat i patents |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Sessió Magistral |
|
10 |
20 |
30 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
5 |
10 |
15 |
Fòrums de debat |
|
5 |
5 |
10 |
Supervisió |
|
2 |
5 |
7 |
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
|
12 |
0 |
12 |
Presentacions / exposicions |
|
5 |
0 |
5 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
2 |
10.5 |
12.5 |
Proves orals |
|
2 |
15 |
17 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentació de l'assignatura. S'explica els objectius, continguts, metodologies i criteris d'avaluació. Exposició dels continguts de l'assignatura. Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. |
Fòrums de debat |
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. |
Supervisió |
Conjunt d’ activitats que promouen un espai de reflexió i d’exercici del pensament crític on es posen en relació i es contrasten els coneixements teòrics i l’aprenentatge pràctic. Permet situar tot un bagatge de coneixements, tècniques, i experiències adquirides en la formació de l’estudiant. En aquest espai tenen cabuda els aspectes personals i les respostes vivencials o sentiments que en la metodologia de la supervisió poden trobar orientació i suport. |
Esdeveniments científics i/o divulgatius |
Xerrades, taules rodones, congressos, aportacions i exposicions amb ponents de prestigi, per aprofundir en el coneixement de determinades matèries. |
Presentacions / exposicions |
Exposició oral per part dels estudiants d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). |
Atenció personalitzada |
Utilització de les hores d'atenció a l'alumne per resoldre qüestions i dubtes concrets. |
Descripció |
Les tutories es realitzaran al despatx del professor. L'horari d'atenció es comunicarà el primer dia de classe. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Proves mixtes |
|
L'alumne haurà de realitzar diverses proves sobre el contingut global de l'assignatura: estudis de casos i pla de viabilitat |
55% |
Proves orals |
|
Examen oral |
45% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La segona convocatòria consistirà en un examen escrit (50%) i un pla de viabilitat (50%). |
Bàsica |
Luís M. Cabral, Introduction to Industrial Organization, 2000, MIT Press
John R. Schermerhorn, Jr., Introduction to Managment, 12th, Wiley
Pizzey, A., Accounting and finance : a firm foundation, 2001, New York : Continuum.
Afuah, A., Innovation management : strategies, implementation and profits , 2003, New York: Oxford University Press
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|