DADES IDENTIFICATIVES 2020_21
Assignatura (*) ESTRATÈGIES DE MÀRQUETING Codi 20725111
Ensenyament
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Economia
Coordinador/a
MARTÍN BOFARULL, MÓNICA
Adreça electrònica monica.martin@urv.cat
josecarlos.andres@urv.cat
Professors/es
MARTÍN BOFARULL, MÓNICA
ANDRES UCENDO, JOSE CARLOS
Web
Descripció general i informació rellevant Aquesta assignatura proporcionarà les eines i el coneixement per a preparar una estratègia de màrketing, especialment per a una empresa de base tecnològica. Donarem especial rellevància a tenir un model de negoci sòlid basat en una proposta de valor diferenciat. Sobre la base de la observació del client final, aprendrem a identificar oportunitats de negoci i com implementar l'estratègia de mercat.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Marketing Estratègic, digital journey VUCA
Branding & Posicionamient

Marketing Digital & Funnel
Mercats, consumidors, insights
Pla de MKT

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
A1.1
10 14 24
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A1.1
A2.4
B1.1
8 17 25
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1.1
A2.4
B1.1
6 10 16
Treballs
A1.1
A2.4
B1.1
2 4 6
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves mixtes
A1.1
A2.4
2 0 2
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura.
Supòsits pràctics/ estudi de casos Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura, per part de l'estudiant.
Treballs El grup d’estudiants col·labora per a l'assoliment d'un objectiu comú i cada membre contribueix amb els seus coneixements i aprenentatges al coneixement i aprenentatge del grup
Atenció personalitzada Temps per atendre i resoldre dubtes als estudiants.

Atenció personalitzada
Descripció
Temps per atendre i resoldre dubtes als estudiants.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Supòsits pràctics/ estudi de casos
A1.1
A2.4
B1.1
Els estudiants realitzaran un/s treball/s en grup s'exposarà 20
Treballs
A1.1
A2.4
B1.1
L'estudiant haurà de resoldre i exposar un treball pràctic, 20
Proves mixtes
A1.1
A2.4
Examen final sobre els continguts de tota l'assignatura. 50
Altres  

Participació activa a les classes.

10
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'assistència a les classes teòriques i pràctiques és requisit per al seguiment de l'avaluació continuada en primera convocatòria (mínim 80%). En primera convocatòria és condició necessària per aprovar assolir un mínim de 4 sobre 10 en l'examen final.

Per la segona convocatòria els estudiants han de realitzar un examen final (60%) i han de lliurar un estudi de cas (40%). Si els treballs i estudis, s'han lliurat prèviament, mantindran la seva nota.


Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent