IDENTIFYING DATA 2021_22
Subject (*) LA CULTURA I LA LITERATURA A CLASSE DE LLENGUA ESTRANGERA Code 11605137
Study programme
Formació del Professorat d'ESO, Batx., FP i Ensenyament d'Idiomes (2009)
Cycle 2n
Descriptors Credits Type Year Period Exam timetables and dates
3 Obligatòria Primer AN
Modality and teaching language
Department Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinator
HERNÁNDEZ VIDAL, ELISENDA
RIERA TOLÓ, MARIA
E-mail elisenda.hernandez@urv.cat
Lecturers
HERNÁNDEZ VIDAL, ELISENDA
Web
General description and relevant information

A causa de l’emergència sanitària provocada per la COVID-19 poden haver-hi canvis en la docència, avaluació i calendaris del curs 2021-22. Aquests canvis s’informaran a l’espai Moodle de cada assignatura.

If required by the COVID-19 derived situation, or any academically-related situtation, any necessary updates on the information about contents, planning, methodologies, personalized attention, assessment and bibliographical references hereby presented will be provided on the first day of class and will be made avaiable on Moodle.


Competències
Type A Code Competences Specific
  Professionalitzador
Type B Code Competences Transversal
  Comú
Type C Code Competences Nuclear

Objectius d'aprenentatge
Objectives Competences

Continguts
Topic Sub-topic
Culture in the EFL classroom
Literature in the EFL classroom
Content-Based Language Teaching (CBLT) vs. Content and Language Integrated Learning (CLIL)

Planificació
Methodologies  ::  Tests
  Competences (*) Class hours Hours outside the classroom (**) Total hours
Activitats Introductòries
1 0 1
 
Sessió Magistral
4 0 4
Estudis previs
0 6 6
Seminaris
6 2 8
Debats
4 0 4
Fòrums de debat
0 4 4
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
6 0 6
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
6 0 6
Presentacions / exposicions
2 8 10
Treballs
0 25 25
 
Atenció personalitzada
1 0 1
 
 
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher.
(**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Metodologies
Methodologies
  Description
Activitats Introductòries Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels estudiants i presentació de l’assignatura.
Sessió Magistral Exposició dels continguts de l'assignatura.
Estudis previs Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori... per part de l'estudiant.
Seminaris Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional.
Debats Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat.
Fòrums de debat Activitats on els estudiants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat, mitjançant l'ús d’eines asíncrones com el fòrum del Campus Virtual.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes Estratègia consistent en la resolució de problemes i en la reflexió sobre les seves experiències que han de realitzar els estudiants, normalment treballant d’una manera col·laborativa.
Presentacions / exposicions Exposició oral per part dels estudiants sobre un tema concret. Poden realitzar-se de manera presencial, mitjançant una gravació de vídeo o en directe via webconferència.
Treballs Exercicis que realitza l'estudiant a partir de material i referències facilitades pel professorat. Aquesta activitat té un abast i extensió superior que la resolució de problemes.
Atenció personalitzada Temps que cada professor té reservat per atendre i resoldre dubtes als estudiants. Aquesta atenció pot fer-se presencialment, a través del fòrum de dubtes de l’assignatura i/o webconferència.

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Description

- Online meetings
- Individual or group 
- To solve doubts concerning course contents, mechanics or evaluation 
- To provide feedback 
- To provide additional support 
- To make suggestions for improvement 
- To provide advice on remedial work 
- To check on student progress 


Avaluació
  Description Weight
Seminaris - Content
- Participation
2%
2%
Debats - Content
- Participation
2%
2%
Fòrums de debat - Content
- Participation
2%
2%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària - Content
- Participation
2%
2%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes - Content
- Participation
2%
2%
Presentacions / exposicions - Content
- Language
- Delivery
15%
15%
5%
Treballs - Content
- Language
- Organization
30%
10%
5%
 
Other comments and second exam session

An update of the information abou, assessment, contents, planning, methodologies, and personalized attention will be provided on the first day of class.

80% d'ASSISTÈNCIA OBLIGATÒRIA A CLASSE (segons Normativa del Màster del Professorat) per poder optar a aprovar l'assignatura

1a Convocatòria (Juny)

20% Classwork
35% Oral presentations
45% Assignments


2ª Convocatòria (Setembre)
20% Classwork
35% Oral presentations
45% Assignments


Fonts d'informació

Bàsica

A compilation of course materials will be made available on Moodle. 

These course materials will include books, book chapters, journal articles and online resources, among others.

Updated reference lists will be provided on the first day of class.

Complementària

Recomanacions


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.